פלטפורמות מובילות למיקור חוץ בתחום הדיגיטל

| מאת :

במציאות תחרותית שמחייבת מקסימום יעילות בכל תחום פעילות, מיקור החוץ – אאוטסורסינג (Outsourcing) – הוא קונספט מתבקש. העיקרון פשוט: אם אתם לא באמת טובים בזה, אל תעשו את זה’ אלא תנו את המשימה למישהו שזו המומחיות שלו, גם אם הוא לא עובד אצלכם בחברה.

אמנם מן הסתם מדובר בהוצאה מסוימת, אבל מצד שני יש גם רווח כפול: חיסכון משמעותי בזמן (שמהווה משאב יקר מאוד בימינו) ותוצאה מוצלחת יותר. כשלוקחים בחשבון שהמבחן הנכון לכל החלטה הוא יחס עלות-תועלת, מיקור חוץ הוא אופציה כדאית במצבים רבים, ובפרט בתחום הדיגיטל.

פלטפורמות מובילות למיקור חוץ בתחום הדיגיטל

איך להשביח פרסום בדיגיטל על בסיס אאוטסורסינג?

עבור עסקים שיש להם ידע רב בתחום הפעילות שלהם אבל לא בכל הנוגע לשיווק, ובפרט לא במרחב הדיגיטלי שמחייב מיומנויות וניסיון ספציפיים, אאוטסורסינג מספק תועלת עצומה.

יש גם מבחר רחב של פעולות שניתן להפקיד בידיים חיצוניות, וגם מספר אופציות לעשות זאת.

בין השירותים שכדאי להעביר למומחים בשיווק בדיגיטל:

  • קידום אתרים אורגני – הבסיס של כל אסטרטגיה שיווקית באינטרנט ולכן זה פשוט חובה לבחור במומחה קידום אתרים כשעושים קידום אורגני. כשהתהליך מבוצע באופן מקצועי, אתם מרוויחים נכס משמעותי מאוד לטווח ארוך. כשגולש מגיע לאתר אחרי שחיפש ביטוי מסוים, כבר יש לו רמת אמון גבוהה למדי גם באתר וגם בעסק, ולכן יש סיכוי טוב שיהפוך ללקוח. ברוב החברות אין אנשי מקצוע שמתמחים בקידום אתרים ולכן בהחלט כדאי לשקול להוציא את העבודה הזו החוצה באאוטסורסינג לחברה שמתמחה בכך. למידע נוסף על קידום אתרים אורגני לחצו כאן.
  • פרסום ממומן בפייסבוק + עיצוב באנרים – דרך אפקטיבית להעלות את המודעות למותג ולמשוך לקוחות פוטנציאליים לאתר תוך זמן קצר. כדי להבטיח מקסימום תשואה להשקעה נדרשים בקיאות וניסיון בהרצת קמפיינים מהסוג הזה, בעיצוב באנרים, בניסוח מודעות ועוד.

 

  • שיווק דרך רשתות חברתיות – לכאורה כל אחד יכול להעלות פוסטים לפייסבוק, אבל שיווק אפקטיבי באמת הוא עניין למקצוענים.

 

  • כתיבת תוכן – פעולה שגם אנשים בתוך העסק יכולים לבצע, אבל קרוב לוודאי שהם יידרשו להשקיע בכך לא מעט זמן – זמן שיעיל יותר להשקיע אותו בעבודה השוטפת.

איך לנצל את האופציה של מיקור החוץ?

כאמור, ישנן מספר דרכים לנצל את האופציה של מיקור חוץ לטובת שיווק בדיגיטל.

אפשרות אחת היא להעסיק פרילנסרים באופן נקודתי, עבור משימות ספציפיות. לצורך כך, תוכלו להיעזר בפלטפורמות כמו Fiverr או UpWork. פייבר הוקמה ב-2008 וכיום אפשר למצוא בה שלל מעצבים גרפיים, עורכי וידאו, מוזיקאים ואפילו מתכנתים וקופירייטרים מכל העולם, כולל אנשי מקצוע שזהו אפיק הפרנסה העיקרי שלהם. אפוורק היא מיזוג של שתי חברות גדולות בתחום האאוטסורסינג, וגם בה תוכלו למצוא שירותים דיגיטליים רבים ברמות תמחור שונות, ואפילו להעלות פרויקט ולקבל הצעות מחיר.

הדרך השנייה, שמתאימה לפרויקטים מורכבים ומשמעותיים יותר, היא לשכור את שירותיה של חברה שיודעת איך לבנות אתרים מרשימים, איך לקדם אתרים כך שיגיעו למקומות הראשונים בחיפושים הרלוונטיים, ואיך להשתמש ברשתות חברתיות. עוד שירות יקר ערך שאפשר לקבל רק מחברה מנוסה הוא אוטומציה שיווקית – בניית מערכת שתוציא לפועל כל אסטרטגיה באופן אוטומטי, כך שאתם תוכלו להתפנות לדברים שאתם באמת טובים בהם. ושירות נוסף שניתן לקבל במיקור חוץ הוא החלפת קישורים עם מקצוענים שיידעו להרים את האתר שלכם לגבהים חדשים.

אהבתם? שתפו את החברים!
קידום תמונות בגוגל Images
מיקרו קופי מנצח שמביא המרות

חדשות עדכונים וכלים שימושיים