פרסום באינסטגרם

אנחנו יודעים לספר לך כי 60% מהגולשים משתפים כי נחשפו למוצר חדש באינסטגרם, 75% מהגולשים ביצעו פעילות בעקבות פוסט עסקי וכ-80% אחוז עוקבים אחר המותג גם באינסטגרם. בדומה לפייסבוק, גם כאן – עם מספרים אנחנו לא מתווכחים. אינסטגרם היא רשת חברתית שהפכה גם היא לפלטפורמת פרסום שמניבה תוצאות.

כיום פרסום באינסטגרם מתאים ביותר לשלל תחומי ה "Life stile", ביגוד, הנעלה, מזון, נופש, ולאט לאט אנו עדים להצלחות גם בתחומים נוספים כמו השקעות, פיננסים, נדל"ן, מוצרים ושרותים אחרים.

פייסבוק רכשה את אינסטגרם כי הבינה שזו פלטפורמת פרסום יעילה וכמובן שהיכולת לשלב את מרמצי הפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם בקלות ומהירות, מאפשר קבלת תוצאות טובות מהפרסום בפלטפורמות הללו.

פרסום באינסטגרם

סוגי מודעות באינסטגרם

איך זה עובד?

הפרסום באינסטגרם מתבצע בעיקר דרך פלטפורמת הפרסום של פייסבוק ומאפשר למפרסמים להגיע לקהל היעד עם שלל סוגי מודעות:

  • מודעות תמונה
  • מודעות וידאו – עד 60 שניות
  • מודעות קרוסלה – הגולש יכול להחליק בין תמונה לתמונה או בין מסרים
  • מודעות סטורי – מודעות אנכיות שמופיעות לגולשים כאשר הם מדפדפים בסטורי
  • מודעות קולקשיין – מודעות שמתממשקות לקטלוג בפייסבוק ומציגות מוצרים של אתרי איקומרס

יכולות הטירגוט המעולות של פייסבוק עוזרות לנו מאד גם באינסטגרם. מאחר וניהול ופרסום המודעות באינסטגרם מתבצע דרך מנהל המודעות של פייסבוק, יש לנו את היכולת להשתמש בקהלים ששמורים לנו במערכת הפרסום או לייצר קהלים נוספים: קהלי לוק א לייק, כתובות מיילים/טלפונים, קהלי רימרקטינג שהיו באתר שלי או היו באינטגרציה עם הדף פייסבוק שלי ועוד.
יכולות הטרגוט הללו מאפשרות לנו לפלח את קבל היעד בצורה מאד טובה, להגיע אליו עם מסרים נכונים ובהתאם למטרת הפרסום גם להביא תוצאות יפות מאד במכירות או בלידים.

סוגי הקמפיינים שניתן לפרסם באינסטגרם

כאמור, סוגי הקמפיינים שניתן לקדם באינסטגרם חופפים למה שניתן דרך המערכת של פייסבוק:

  • קמפיין Engagement (מעורבות) לקידום פוסטים
  • קמפיין שמטרתו היא להביא ביקורים לאתר
  • קמפיין הורדות אפליקציה
  • קמפיין צפייה בווידאו
  • קמפיין Lead Generation למטרת איסוף לידים
  • קמפיין הודעות ל-Inbox
  • קמפיין שמטרתו היא להביא כמה שיותר המרות
  • קמפיין קטלוג מוצרים שמתאים לאתרי איקומרס

כאשר מפרסמים באינסטגרם גם כאן צריך לשים לב שהבאנרים לא מכילים טקסט רב, אחרת המערכת של פייסבוק תמנע חשיפה מירבית.

*הטיפ שלנו – מודעות סטורי.
לפי הניסיון שלנו, מודעות הסטורי עובדות ממש טוב. הפורמט האנכי, "המוד" בו נמצא המשתמש כאשר הוא צופה בסטוריז של חברים ויכולות הקריאייטיב שניתן לעשות במודעה כזו מביאים לתוצאות מעולות.

לינקשייק – מספיק גדולים כדי לשרת אותך, מספיק קטנים כדי לדאוג לך.

למידע נוסף השאר פרטים ונחזור אלייך בהקדם






[honeypot honeypot-226]