אינסטגרם משיקה בישראל את Instagram Shopping

| מאת :

במרץ האחרון הרעידה אינסטגרם את עולם האי-קומרס והכריזה על חווית קניות חדשה – בכל תמונה שתפורסם בעמוד רשמי (ועסקי) של בית העסק, אפשר להוסיף תיוג למוצר שמופיע בתמונה (שמלה לדוג'). בלחיצה אחת הגולש יכול להגיע ישירות לדף המוצר באתר החברה ולרכוש אותו. פשוט וקל.

עד סוף שנת 2018 הפיצ'ר המיוחד היה זמין רק במספר קטן יחסית של מדינות: ארצות הברית, אוסטרליה, ברזיל, קנדה, צרפת, גרמניה ובריטניה. הבשורה הגדולה לקהל הישראלי הגיע בתחילת 2019 – אופציות תיוג מוצרים באינסטגרם נפתחה לאט לאט גם לחשבונות המשתמשים בישראל!

קניות באינסטגרם

אז איך תיוג מוצרים באינסטגרם עובד בעצם ומהי הבשורה הגדולה לחנויות האונליין בישראל?

קודם כל, על חשבון האינסטגרם להיות עסקי ומחובר לדף פייסבוק עסקי. בנוסף, החשבון צריך להיות מחובר לקטלוג פייסבוק, או דרך ה-Business Manager או דרך פלטפורמות מסחר מקוון כגון Shopify. לאחר שהחשבון יעמוד בכל התנאים והדרישות של אינסטגרם, תתקבל התראה בחשבון ויהיה ניתן לגשת להגדרות ולהתחיל לתייג מוצרים באינסטגרם באמצעות הפוסטים שלנו.

אז מה המהפכה הגדולה? לפי הנתונים שאינסטגרם הציגה באפריל 2018, כ-90 מיליון גולשים שונים מקליקים על מוצרים מתויגים בדפי אינסטגרם בכל חודש (מקור). הגולשים שהקליקו על מוצר מתויג באינסטגרם (אחרי שנחשפו לשם הדגם ומחיר) מגיעים לאתר החברה, נחשפים לעוד מוצרים דומים ולמבצעים מיוחדים, והעסקים שכבר החלו להשתמש בפיצ'ר מדווחים על עלייה יפה במכירות ואחוזי ROI גבוהים.

אינסטגרם היא הרשת החברתית החמה ביותר לפרסום כיום, ובפרט לעסקים שפונים לשוק הלייף סטייל, עיצוב ואופנה. הקהל הצעיר (גילאי 16-32) נוטש לאט את פייסבוק לטובת הפיד של אינסטגרם. מדובר בקהל שחי ונושם קניות אונליין, ובעזרת עבודת שיווק איכותית, קרייאטיב מנצח ותיוג מוצרים שרלוונטים לקהל העוקבים שלכם – העסק שלכם יכול להמריא לגבהים חדשים בשנת 2019.

לפרטים על פרסום באינסטגרם.

אהבתם? שתפו את החברים!
איך בונים אתר תדמית בצורה נכונה?
מה זה אופטימיזציה
מובייל

חדשות עדכונים וכלים שימושיים