[קייס סטאדי] איך הגדלנו ב-4600% את הפניות באתר במשבר הקורונה?

| מאת :

נגיף הקורונה הביא עמו משבר כלכלי עצום ועצר כמעט לחלוטין את פעילות המשק בישראל. עם זאת, עם הרבה יוזמה ויצירתיות, הצלחנו להגיע לתוצאה האורגנית הראשונה בגוגל באחד הביטויים המחופשים בגוגל בעת המשבר וכך הגדלנו את כמות הפניות באתר אינטר אחזקת מבנים באלפי אחוזים. במאמר זה נספר לכם איך עשינו זאת, צעד אחר צעד.

אז מה בעצם עשינו? שלב 1 – הרמת קמפיין ממומן בגוגל

לנו בלינקשייק יש עשרות אתרי תשתית שלנו, אותם אנחנו מקדמים לטובת הצרכים שלנו ושל הלקוחות שלנו. אחד מאותם אתרים הוא בתחום אחזקת המבנים. עם פרוץ משבר הקורונה בישראל, עלה הביקוש ברשתות השיווק למוצרי ניקיון וחיטוי. כמו כן, נוצר צורך בשירות חדש ברוח התקופה – חיטוי נגד קורונה לבתים, משרדים, מפעלים, סופרמרקטים ושטחי ציבור בהם שהו חולי קורונה. מאחר והנגיף מאד מדבק ונשאר על משטחים מסוגים שונים למשך מספר ימים, חשוב מאד לבצע חיטוי כנגדו במקומות בהם שהה מי שנדבק בו. אנחנו בלינקשייק בדקנו ב-Google Trends את מגמות החיפושים בעבור שירות זה, ראינו שהן בעליה משמעותית, זיהינו את הצורך בשירות הזה והחלטנו להרים קמפיין ממומן בגוגל בעבור הביטויים הרלוונטיים על מנת לבדוק האם הצורך הזה גם מביא פניות בפועל. הרמנו דף נחיתה מעוצב, יצרנו מודעות מתאימות למילות המפתח (שמצאנו בין היתר בעזרת כלי מילות המפתח של גוגל אדוורדס) והתחלנו לקבל פניות רבות מהר מאד.

לאחר שהבנו שיש ביקוש גדול לשירות חיטוי קורונה וראינו שאנחנו מקבלים המון פניות, החלטנו לקדם את השירות של חיטוי נגד קורונה גם בעמוד שירות באתר, בתהליך של קידום אורגני, ומהר מאד מצאנו את עצמנו במקום הראשון בגוגל במגוון ביטויים.

דף נחיתה חיטוי נגד קורונה
(מתוך דף הנחיתה שהקמנו לקמפיין בגוגל)

שלב 2 – איך עשינו את הקידום האורגני לביטוי "חיטוי נגד קורונה"?

קידום אורגני מתחיל קודם כל בתוכן איכותי. לצורך כך, כתבנו תוכן מקיף אודות נגיף הקורונה, הסברנו מה כולל שירות החיטוי נגד קורונה, מהם האישורים של החברות איתן אנו עובדים (אלו שמספקות את שירות החיטוי נגד נגיף הקורונה בפועל), הוספנו סרטוני וידאו של עבודות חיטוי קורונה שכבר בוצעו, תמונות של חיטויים במקומות שונים בארץ וטפסים רבים ליצירת קשר באתר. כמובן שיצרנו קשר עם חברת האחזקה איתה אנו עובדים באופן שוטף באתר אחזקת המבנים שלנו וביקשנו ממנה שתעביר אלינו את כל האישורים, הסרטונים והתמונות (שלהן כמובן עשינו עריכה בעזרת תוכנות חינמיות לפני העלאה לאתר) – הן כדי שנוכל לשלבם בתוכן בעמוד השירות והן כדי שנוודא שהם אכן עובדים עם כל האישורים הרלוונטיים.

לאחר שסיימנו את הקמת העמוד החדש באתר שלנו והוספנו לו תוכן מקיף ואיכותי על חיטוי נגד קורונה, התחלנו גם לבנות לינקים חיצוניים באתרים סמכותיים, ביניהם כתבה באתר Bizportal, מספר לינקים באתרים מתחום הניקיון, באתרי חדשות מקומיים ועוד.

שלב 3 – אופטימיזציה לתוכן בעמוד

כל הצעדים אותם פירטנו הביאו אותנו מהר מאד לתוצאות הראשונות בגוגל, אבל לא הסתפקנו בכך. הבנו שאם אנחנו רוצים להיות ראשונים בגוגל בביטויים שקשורים לחיטוי נגד נגיף הקורונה ולמקסם את כמות הפניות מעמוד השירות החדש, אנחנו צריכים לבצע אופטימיזציה למנועי חיפוש באתר עצמו. אז התחלנו לבנות קישורים פנימיים לעמוד (כולל בתפריטים), בדקנו בכלי מנהלי האתרים של גוגל אילו ביטויים מביאים תנועה בפועל לאתר והתחלנו לשלב אותם בעמוד השירות החדש שיצרנו בכותרות המשנה, בפסקאות השונות ובתגיות ה-Alt של התמונות – ומהר מאד ראינו עליה נוספת במיקומים שלנו. זאת ועוד, הוספנו סרטונים של חיטויים נגד קורונה אותם הלקוח שלנו ביצע לעמוד היוטיוב שלו וגם להם עשינו אופטימיזציה + הוספנו מהם קישורים לעמוד התוכן באתר.

שיפור בתוצאות מכלי מנהלי האתרים
צילום מסך מכלי מנהלי האתרים – עליות בקליקים לאתר

תוצאות, תוצאות, תוצאות!

בצילום המסך הנ"ל אפשר לראות את העליה החדה בכמות הקליקים לאתר תוך מספר ימים בלבד. אלו התוצאות של הפעולות שביצענו:

  • עליה של אלפי אחוזים בכמות הכניסות לאתר.
  • עליה של 4600% בכמות הפניות לאתר בהשוואה לחודש שעבר (וזאת עד לתאריך ה-24 במרץ בלבד).
  • עליה של 262% ביחס ההמרה באתר!
  • מאות לידים חמים של אנשים שצריכים שירות, וזה כמובן שווה הרבה כסף ללקוח (ובמקרה זה גם לנו).
עליה בשיעור ההמרה באתר שלנו
העליה בשיעור ההמרה באתר שלנו בהשוואה לחודש שעבר

עליה בכמות התנועה האורגנית לאתר

לסיכום

כל משבר הוא הזדמנות. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לחשוב מהי ההזדמנות שהתנאים בשטח יצרו לכם, להיות יצירתיים וליזום פעולות כדי לנצל אותה. כל השירותים במשק הישראלי נמצאים בקיפאון מוחלט, אבל אנחנו עם קצת מעוף והרבה יצירתיות הצלחנו למצוא את אחד השירותים היחידים שעדיין פעילים ומבוקשים בשעת משבר זו ולהעניק את הפתרון המושלם בעבור המבקשים אותו.

רוצים גם אתם ליהנות משירות קידום אתרים יצירתי? השאירו פרטים:

    אהבתם? שתפו את החברים!
    בדיקת קישורים נכנסים לאתר
    תוכן ל-seo
    תוכנה לעריכת תמונות אונליין

    חדשות עדכונים וכלים שימושיים