על הקשר בין ניהול מוניטין ברשת וקידום אתרים

| מאת :

בעולם שבו המוניטין האישי והיושרה המקצועית נקבעים על ידי חיפוש קצר בגוגל, אי אפשר להשאיר את התוצאות ליד המקרה. למעשה, לא נגזים אם נאמר שכמה אזכורים שליליים, פוסט לא מחמיא או אפילו ציוץ קטן בטוויטר עלולים לשבור כל עסקה ולסיים כל דייט לפני שהוא התחיל. אז מה ניתן לעשות ואיך קידום אתרים אורגני יכול להציל את השם שלכם? הכל בכתבה הבאה.

מקדמים פלטפורמות שונות אבל מותג אחד – אתכם

למרות שלא רבים יודעים זאת, ניהול של מוניטין ברשת האינטרנט וקידום אתרים אורגני הם שני צדדים של אותו המטבע. בעוד שבקידום אתרים אנו מקדמים ביטויים מסוימים באתר אחד, בניהול מוניטין אנו מקדמים שורה של אתרים שונים בעבור אותו הביטוי. לרוב, ביטוי זה יהיה שם המותג (שם החברה או שמו של אדם) וזאת על מנת להציג את הלקוח באור הנכון ולאפשר לכל מי שמבצע חיפוש קטן – לקבל את הרושם שאותו אנו מעוניינים ליצור. ואם אתם כבר חושבים על השלמה אוטומטית של השם שלכם בצורה שמתאימה לכם, אז אתם מתחילים להבין את העניין.

בונים אסטרטגיה שמתאימה לטווח הקצר ולטווח הארוך

בנייה של אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל בכלל, ושל אסטרטגיית ניהול מוניטין נכונה בפרט ויישום של טקטיקה מבוססת תוצאה, נחשבים למאפיינים של קידום אתרים אורגני וניהול מוניטין מקצועי גם יחד. בכדי להגיע לתוצאות המתאימות, בשני המקרים אנו נבחר זירות תוכן רבות, אך נתמקד במסר אחיד. ניתן לעשות זאת בעזרת יצירה של כתבות ממומנות  שיתפרסמו בכל כלי התקשורת הגדולים במדינת ישראל, דרך פרסום ממומן בגוגל ועל ידי עבודה חכמה בכל הרשתות החברתיות שעשויות להשפיע.

משתמשים בקידום ממומן בכדי לדחוק אזכורים שליליים החוצה

כאמור, פרסום ממומן בגוגל מהווה דרך לייצר את המוניטין המבוקש באופן מהיר במיוחד ונחשב לאחת הדרכים הבטוחות לשלוט בתוצאות החיפוש של גוגל. מעבר לעובדה שניתן לדחוק עוד יותר את האזכורים השלילים ולהרחיק אותם מעיני הגולשים (אם תשימו לב כמעט כל התוצאות הראשונות במובייל הן ממומנות), ניתן לייצר גם באז חיובי בעזרת קמפיינים ברשת המדיה של גוגל – כמה באנרים באתרים הגדולים ועבודת רימרקטינג נכונה, יעשו פלאים למוניטין שלכם.

מייצרים שיח שמתאים לכם – בכל רשתות החברתיות

עוד אספקט אשר משותף לקידום האתרים ולניהול מוניטין הוא ההבנה שלרשתות החברתיות יש כוח אדיר בעידן הנוכחי. ממש כשם שהציבור הכללי אינו אדיש לפוסטים ויראליים, כך גם ענקית החיפוש הגדולה בעולם רואה בפייסבוק, טוויטר ואינסטגרם – סיגנלים אשר משפיעים על הרלוונטיות של כל אתר. למזלנו, ניתן לנווט גם את השיח ברשתות אלו באמצעות פרסום בפייסבוק ולנצל את העובדה ששתי הרשתות החברתיות הגדולות בעולם נמצאות בבעלות אחת, בכדי לייצר את השיח המבוקש בעבורכם.

דואגים לשמור על התוצאות המתאימות

בדומה לקידום אתרים אורגני, גם בניהול מוניטין ברשת יש חשיבות לעבודה סיזיפית על מנת לשמור על התוצאות המתאימות לאורך זמן. ממש כשם שתמיד יהיו אתרים שירצו לעקוף אתכם בתוצאות החיפוש, תמיד יהיו אנשים שיירצו להכפיש את השם שלכם וכיום מספיק פוסט וויראלי אחד בכדי לעשות זאת. לכן, בשני המקרים חשוב לבצע אנליזה קבועה בעזרת גוגל אנליטיקס, לבצע אופטימזיציה שוטפת למנועי החיפוש, לנטר את השיח ברשתות החברתיות ולדאוג שהתוצאות המתאימות יישמרו באופן הטוב ביותר.

לסיכום, ניתן לראות שיש קשר הדוק בין ניהול מוניטין באינטרנט לבין תחום קידום האתרים. היכולת לשלוט בתוצאות החיפוש, שנחשבת לבסיס של עולם קידום האתרים המודרני, מאפשרת לכם לקבוע את התדמית הדיגיטלית שלכם באופן אבסולוטי וליהנות מרושם ראשוני מחמיא במיוחד. כך, שבין אם נפגעתם משיימינג ברשת או שהשם שלכם מוזכר בהקשרים הלא נכונים, ניתן לבצע את השינויים המתאימים. לייעוץ SEO מקצועי, שיכול לסייע גם בניהול המוניטין שלכם, לחצו כאן.

אהבתם? שתפו את החברים!
מודעות צד של פייסבוק
דף פייסבוק עסקי או פרופיל אישי
פרסום פרוגרמטי

חדשות עדכונים וכלים שימושיים