מה ההבדל בין פרופיל אישי לבין דף עסקי בפייסבוק?

| מאת :

פרופיל פייסבוק אישי:

פרופיל אישי בפייסבוק נוצר כאשר אתם פותחים חשבון פייסבוק. באמצעות הפרופיל הזה אתם יכולים לבצע את כל הפעולות הבסיסיות של פייסבוק: הוספת חברים, לעלות תמונות, סרטונים, לעשות LIKE לפוסטים של חברים ועוד.
הפרופיל האישי הוא הרמה הבסיסית ביותר שכל משתמש מקבל והוא יכול להיות מנוהל רק באמצעות כתובת מייל אחת.

איך תזהו פרופיל אישי?

יש לא מעט דרכים, אבל הדרך הבולטת ביותר היא כאשר אתם מסתכלים על פרופיל ניתן לראות את הכפתור של Add friend (הוסף חבר).

פרופיל אישי

דף פייסבוק עסקי:

דף עסקי בפייסבוק פייסבוק הוא חשבון עסקי המייצג חברה או ארגון. באמצעותו, עסקים יכולים להגיע לקהלי היעד שלהם, להוסיף עוקבים, להעלות קמפיינים פרסומיים ולקבל סטטיסטיקה על החשיפה של הפעילות שלהם.
דף פייסבוק עסקי מתנהל כיישות נפרדת לחלוטין מפרופיל אישי וניתן לפתוח אותו רק באמצעות פרופיל פייסבוק אישי. לפרופיל אישי אין הגבלה על מספר הדפים שהוא יכול לפתוח. בנוסף, דף עסקי בפייסבוק יכולים לנהל מספר פרופילים אישיים במקביל.

איך תזהו דף עסקי בפייסבוק?

כאמור, אחרי דף פייסבוק עסקי ניתן "לעקוב" ועושים את זה באמצעות LIKE שפרופיל פייסבוק אישי עושה לעמוד.

דף פייסבוק עסקי

בתור עסק, במה עליי לבחור – בדף עסקי בפייסבוק או בפרופיל אישי?

בתור עסק שפועל בטווח הארוך בפייסבוק אתם צריכים לקחת בחשבון ששימוש בפרופיל אישי למטרות עסקיות הינו הפרה של המדיניות של פייסבוק.
פייסבוק יכולים למחוק לכם את הפרופיל ואז תאבדו את כל החברים שיש לכם ואת כל המידע שהכנסתם לפרופיל שלכם. דבר נוסף שאתם צריכים לקחת בחשבון הוא שפרופיל פייסבוק אישי מוגבל ל-5000 חברים בלבד.
לכן, מה שפייסבוק מציעה לכם זה לפתוח דף פייסבוק עסקי במידה והמטרות שלכם בפייסבוק עסקיות ואז תוכלו בפרופיל האישי שלכם לשתף את הפוסטים שלכם מהדף כדי להגדיל את החשיפה.

מה עוד אתם צריכים לקחת בחשבון כאשר פותחים דף פייסבוק עסקי?

  • תוכלו לקבל סטטיסטיקה על כל פוסט שלכם: כמה אנשים נחשפו? כמה עשו לייקים? ועוד. הסטטיסטיקה הזו תעזור לכם להבין איזה תוכן מעניין יותר את הקהל שלכם ומה פחות.
  • הדף ישמש אתכם כסוג של אתר של העסק. אתם יכולים להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל כאשר יחפשו את שם המותג שלכם, תוכלי להכניס מידע עסקי של שעות פעילות, חנות פייסבוק, דרכי יצירת קשר ועוד.
  • תוכלו לבנות אסטרטגיית תוכן לאורך זמן ולתזמן פוסטים מראש.
  • באמצעות דף פייסבוק תוכלו לפרסם לקהל יעד חדש ורלוונטי שלפני כן היה קשה להגיע באמצעות פרופיל אישי.

למרות כל מה שרשום לעיל, דבר חשוב שתצטרכו לקחת בחשבון הוא שהחשיפה האורגנית של דפי פייסבוק הצטמצמה בשנים האחרונות (למידע נוסף). אתם תצטרכו להקצות תקציב חודשי של כמה מאות שקלים בחודש על מנת שהתוכן שלכם יגיע לקהל היעד הרלוונטי.

לסיכום

גם פייסבוק וגם אנחנו למען האמת ממליצים לכם להפריד בין הפרופיל האישי שלכם למטרות העסקיות שלכם. במידה ואתם רוצים לנצל את הפייסבוק למטרות עסקיות – תפתחו דף פייסבוק עסקי, תקבלו שם הרבה יותר כלים שבאמצעותם תוכלו לקדם את העסק שלכם בצורה יותר טובה ולהגדיל את ההכנסות שלכם בפייסבוק. יש לכם פרופיל פייסבוק שאתם רוצים להמיר לדף? למדו איך >>

רוצים לפרסם בפייסבוק? דברו איתנו!






    אהבתם? שתפו את החברים!
    5 טעויות נפוצות בקידום אתר
    פרסום בערוץ 13
    תוכן ל-seo

    חדשות עדכונים וכלים שימושיים