ניהול עמוד בפייסבוק

ניהול דף פייסבוק עסקי הוא למעשה הדרך הפשוטה והחשובה ביותר ביחסים שלך עם קהל הלקוחות. ניהול עמוד פייסבוק מאפשר לך לעדכן את קהל העוקבים בחדשות והטבות וליצור אינטרקציה מהירה לבקשות ושאלות הקוראים.

אם בעבר הלא רחוק בעלי עסקים היו משקיעים בעיצוב כרטיס ביקור מהודר ומעוצב כדי להגיש ללקוחות פוטנציאלים כיום דף פייסבוק עסקי הוא כרטיס הביקור החדש. דף עסקי הוא כרטיס הביקור שלכם ברשתות החברתיות וחשוב לנהל אותו בצורה אפקטיבית ונכונה על מנת להשיג את המטרות העסקיות הרלוונטיות לעסק. כמו שאתר אינטרנט רגיל צריך לתחזק ולתפעל, גם דף עסקי צריך לדעת לנהל ולתחזק. המטרה העיקרית של דף פייסבוק עסקי היא לתמוך באתר או בעסק הפיזי, ולבנות קהל אוהדים גדול ורלוונטי, ליצור עם הקהל אינטראקציה יום יומית שתוביל למעבר לאתר או לגידול במכירות ואף הגעה פיזית של לקוחות לעסק, לכן חשוב מאוד לשים דגש גדול על ניהול דף פייסבוק באופן נכון.

ניהול דף עסקי בפייסבוק

איזה תוכן לעלות לדף?

אז איך עושים את זה בת'כלס ?

הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו בניהול עמוד פייסבוק הוא בניית אסטרטגיה מתאימה.

כל אחד יכול לכתוב כמה מילים, להוסיף תמונה וללחוץ על "פרסם" אך ללא אסטרטגיה עסקית מתאימה – הדף העסקי לא יגיע לביצועיים הרצויים.

תוכנית אסטרטגית מסודרת תכלול:

  • הגדרת קהל היעד
  • אילו תמונות לעלות שימשכו את תשומת לב הגולשים?
  • מהם הנושאים שמעניינים את הקהל שלנו?
  • מה חשוב לנו "להציב בפרונט" של העמוד?
  • מה יהיה היחס בין פוסטים בעלי אופי "מכירתי" לעומת פוסטים שנותנים ערך/קלילים/ו"מגניבים?
  • כיצד נגביר את מעורבות הקהל שלנו בעמוד (הגרלות, פרסים, סרטונים ויראלים, גיפים מצחיקים ועוד…)?
  • עוד…

האלגוריתם של פייסבוק משתנה ? גם אנחנו !

כיוון שהאלגוריתם החדש של פייסבוק מצמצם בתקופה האחרונה את כמות החשיפה של דפים עסקיים בפיד של הגולשים, צריך לספק לגולשים תוכן איכותי ורלוונטי, שיעזור לקהל העוקבים שלך בעמוד. תוכן איכותי יגרום למעורבות גבוהה בדף ושיתוף של התכנים ע"י העוקבים, וכך נקבל רמת חשיפה גבוהה מהממוצע ויותר תנועה לדף/אתר שלנו.

קידום הפוסטים – אין מנוס

בגלל האמור לעיל, אם אנחנו רוצים שהתוכן שלנו יגיע לקהלי היעד שלנו ואפילו לגולשים שכבר עשו לנו לייק, אין ממש ברירה אלא לקדם את התוכן שעולה לדף האמצעות קידום ממומן בפייסבוק. בעזרת מערכת הפרסום של פייסבוק ניתן להגיע לקהלים שכבר עשו לכם לייק לעמוד או לחילופין לקהלים גדולים יותר עם דיוק מרבי לקהל המבוקש, באמצעות הגדרות גיל, מגדר, אזור מגורים, תחומי עניין, מעורבות בדף העסקי ועוד.

קידום התוכן לגולשים

לינקשייק – ניהול דף עסקי עם ניסיון מוכח

לאחר 10 שנות ניסיון מוכח וניהול מאות דפי פייסבוק מתמחים בבניית אסטרטגיה מתאימה לכל עמוד עסקי, יישום תוכנית עבודה משולבת אורגני + ממומן, ניהול שוטף של הדף הכולל העלאת פוסטים איכותיים ומענה לשאלות הגולשים בזמן תגובה מהיר, ושיפור מתמיד של העמוד העסיק בעזרת הסקת מסקנות בהתאם להתנהגות הגולשים והדו"חות הסטטיסטיים שפייסבוק יודעת לספק.
ניהול דף עסקי בפייסבוק זה עניין למקצוענים עם ניסיון – למקצוענים של לינקשייק.

לינקשייק – מספיק גדולים כדי לשרת אותך, מספיק קטנים כדי לדאוג לך.

למידע נוסף השאר פרטים ונחזור אלייך בהקדם