הסיפור המופלא של בראוני בריטל

| מאת :

זה הסיפור המופלא של מוצר חדש שהומצא עקב ביקוש אנושי: הבראוני בריטל. מדובר בעצם בטופ (החלק העליון) של עוגיות בראוניז.
ולמה הסיפור הזה כל כך מופלא, ואיך הוא קשור לשיווק במדיה חברתית?

 

שילה ג'י מיין, בעלת המותג, פשוט אהבה את החלק השרוף של הבראוני'ז לאחר אפייתם, וכך המציאה את המוצר. בנוסף, היא מספרת שכאשר המציאה את המוצר לא היה באפשרותה לתמחר אותו בצורה הגיונית, וכל "טופ" שכזה היה עולה 5$, כך שהחברה הייתה בעצם בהפסדים. בעזרת רשת המדיה החברתית הגדולה – פייסבוק, שילה הקימה אתר שנתמך על ידי עמוד פייסבוק משגשג, דרכו בנתה קהל שאהד, אהב, העריץ וכמובן גם קנה את המוצר.

עם הזמן, כמות המעריצים גדלה וגדלה, ושילה התחילה להתייעץ עם הצרכנים והאוהדים שלה לגבי צמיחת המותג, בחירת הלוגו ומיתוג האריזות.
האריזות של המוצר היום, הן אריזות בעיצוב אותו בחרו חברי הפייסבוק של המותג. או כמו ששילה אומרת (בתרגום חופשי): "יצרנו יחסים עם הצרכנים שלנו, וזה מקודש. הדעות שלהם כל כך בעלות משמעות בעינינו, מה שהם אוהבים, זה מה שאנחנו עושים. ".

 

לסיכום, הסיפור המופלא של בראוני בריטל יכול להוכיח לכולנו ששיווק בפייסבוק אכן עובד, יכול להוציא לקוחות מלייקים לקנייה, ולהצמיח מותג חדש מאפס. נכון להיום, עמוד הפייסבוק של המותג עומד על ככמעט 300,000 לייקים, ואנחנו בטוחים שעם החשיפה התקשורתית שהתקבלה עקב הפרסום במדיה החברתית, הנתון הזה ינסק וישגשג.

 

לצפייה בריאיון המלא

לעמוד הפייסבוק של המותג
 
 

אהבתם? שתפו את החברים!
מיתוג
קידום אתרים בזמן משבר הקורונה

חדשות עדכונים וכלים שימושיים