התממשקות אתרי מסחר למערכת טרנזילה – המדריך המלא

| מאת :

תהליך הסליקה הוא אחד המרכיבים המשמעותיים ביותר עבור כל חנות מקוונת. טרנזילה היא החברה המובילה בארץ בתחום פתרונות הסליקה לכל סוגי אתרי המסחר והעסקים, וכדי להבטיח ניצול מיטבי של המערכות שלה חשוב לבנות את האתר באופן מקצועי כך שההתממשקות תהיה אופטימלית.

כיצד מתבצעת סליקה?

על-מנת שבעל עסק יוכל לגבות מהלקוחות האינטרנטיים שלו את התמורה עבור המוצרים או השירותים שהוא מספק, יש צורך בתוכנה ייעודית שקולטת את פרטי האשראי של כל לקוח ומשדרת אותם – באופן מאובטח לחלוטין, כמובן – ומשדרת אותם אל חברת האשראי הרלוונטית. חברת האשראי בוחנת את העסקה על בסיס הגישה שלה למאגר של כרטיסי האשראי בארץ, ומחליטה האם לאשר את בקשת הרכישה או לדחות אותה. העסקאות שמתממשות מועברות אל חברות האשראי על-מנת שיחייבו את הלקוחות ובמקביל מזוכה החשבון של העסק.

מדוע לא כדאי להתפשר על איכות הסליקה והממשק?

כל בעל עסק משקיע משאבים רבים כדי למשוך לחנות האינטרנטית לקוחות: קידום אורגני, פרסום ממומן בגוגל, שיווק בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות, ועוד. פתרון סליקה שלא מבטיח השלמת עסקה במהירות וללא תקלות עלול לגרום ללקוח לאבד סבלנות ולצאת מהחנות. בעולם הדיגיטלי רובנו קצרי רוח – ובמצב כזה כל ההשקעה תרד לטמיון.

סליקה באמצעות טרנזילה מתאפיינת ביציבות ואמינות, ובנוסף ניתן להתאים את המערכת לצרכים הספציפיים של כל עסק – ובפרט לחנויות וירטואליות (שמן הסתם מניבות רווחים ממשיים מאוד).

 

רוצים לקבל הטבה בלעדית מאיתנו לחבילות הסליקה של טרנזילה?
השאירו פרטים בטופס הבא וקבלו הטבה בעלות החודשית – למילוי הטופס לחצו כאן

 

מה כולל הממשק של טרנזילה?

הבסיס של כל פתרונות הסליקה שמציעה טרנזילה הוא כמובן האפשרות לשדר את נתוני העסקאות לחברות האשראי. מרכיב נוסף בממשק של אתר מסחר למערכת טרנזילה הוא הפידבק ללקוח לאחר שבקשת הרכישה שלו נבחנה על-ידי חברת האשראי – אם העסקה נדחית, תופיע הודעה שמסבירה כי חברת האשראי לא אישרה אותה, ורצוי למצוא דרכים שיאפשרו בכל זאת את השלמת הרכישה. אם העסקה אושרה, תוצג בפניו הודעה על השלמת העסקה וכדאי להוסיף גם הבעת תודה על האמון בעסק.
פעולה חשובה נוספת לאחר שמושלמת העסקה היא שליחת חשבונית. המערכת מנפיקה חשבונית דיגיטלית באופן אוטומטי – חשבונית שניתן לשלוח אותה ישירות במייל, וישנה גם האופציה של חשבונית מודפסת שתישלח בדואר. כמו כן, ממשק איכותי מאפשר לאתר בקלות כל חשבונית כשיש צורך בכך.
עוד רובד בממשק הוא שמירת פרטי האשראי. זוהי פעולה רגישה במיוחד, שכן מצד אחד לקוחות רבים מעדיפים לחסוך זמן ומצד חובה להבטיח הגנה מלאה על מידע יקר ערך זה.

מידע חיוני לניהול העסק

בניית אתרים שמטרתם מכירת מוצרים מחייבת תשומת לב לסוגיית המידע. על-מנת שההחלטות המתקבלות בעסק – גם לטווח הקצר וגם לטווח הארוך – תהיינה הנכונות ביותר, מקבלי ההחלטות זקוקים למידע. למשל – האם כדאי להשקיע עוד בקמפיין פרסום ממומן בגוגל או שמא הוא לא מניב את התוצאות המיוחלות, ועוד דוגמה היא נתונים לגבי הגילאים של רוב הלקוחות כדי להתכוונן אליהם.
סליקה במערכת טרנזילה וממשק איכותי איתה מאפשרים קבלת אינפורמציה מקיפה אודות העסקאות המבוצעות, לפי מגוון רחב של חתכים, ועל בסיס זה ניתן לשדרג את השיווק הדיגיטלי.

תקני אבטחת המידע של טרנזילה

רמת אבטחת מידע גבוהה במיוחד, ללא שום פשרה ועל-פי התקנים העדכניים ביותר, היא מרכיב קריטי בכל פתרון סליקה. טרנזילה עומדת בתקן המחמיר ביום הקיים כיום – PCI DSS Level 1, כך שבניית אתרים שמוטמעת בהם מערכת שכזו מקנה לבעל העסק שקט נפשי מוחלט.

אהבתם? שתפו את החברים!
חיבור טופס לידים למייל

חדשות עדכונים וכלים שימושיים