פייסבוק ריטרגטינג

| מאת :

זוכרים שבשבוע שעבר גיליתי לכם כלי חדש של פייסבוק? היום נסקר כלי חדש – ישן שפייסבוק מציעים למפרסמים שלהם: רימרקטינג לפי קהלים.
הכלי מאפשר לכם למקד את המודעות שלכם לפי קהל מסוים אותו יצרתם בקאסטום אודיינס – הקהל הממוקד שלכם בקמפיינים.

היכן המודעות מוצגות?

המודעות יוצגו למשתמש בכל האמצעים שאנחנו כבר מכירים כמפרסמים: מודעות פיד ומודעות צד בגרסה האינטרנטית, ומודעות מובייל בגרסה הרספונסינבית, המותאמת לטאבלטים ומכשירים ניידים מכל הסוגים.

אז איך זה קורה?

פייסבוק "משתילים" אצל כל גולש שהקליק על מודעות קוד מעקב, איתו אפשר לעקוב אחר פעילות הגולש ולהתאים את המודעות שלנו בצורה ממוקדת היישר אליו.
למשל: אם ברצוננו למקד קמפיין של עגלות תינוק מעוצבות לקהל של אמהות, בגילאי 24-40, הדוברות עברית ומתגוררות במרכז הארץ, נוכל לבנות קמפיין שכזה.
מבין האמהות ששוטטו אצלנו באתר והתבוננו במבחר העגלות, נבחר את האמהות, שהן בעצם לקוחות פוטנציאליות, שלא ביצעו רכישה, ונבחר להכניס אותן אל קהל הרימרקטינג שלנו.
מעתה והלאה, האמהות האלה שהכנסנו אל קהל זה יצפו במודעות שלנו באופן מואץ, מה שיגרום להן להיחשף למותג באופן תת מודע, עד שיקליקו שוב על אחת מהמודעות וייכנסו לאתר שוב.

ניסוח מודעות רימרקטינג

היתרון הגדול ברימרקטינג, או "שיווק מחדש" בתרגום חופשי, הוא שהגולש כבר מכיר את האתר או את האפליקציה שלך, הוא יודע איזה מוצר אתה מנסה למכור לו, ואין צורך בהיכרות ראשונית בין המותג ללקוח הפוטנציאלי. לכן, אנחנו יכולים בניסוחי המודעות לעודד את הגולש לרכישת המוצר אותו הוא חיפש, הורדת אפליקציה או לביקור נוסף באתר הלקוח שלנו.
ניתן לנסח את המודעות בצורה מתחכמת וישירה, למשל: "התגעגענו אליך! מתי בפעם האחרונה ביקרת באתר שלנו?" כדי לגרום לגולש להרגיש שייכות עם קריצה הומוריסטית 😉

 

אהבתם? שתפו את החברים!
קייס סטאדי ברליץ
בדיקת קישורים נכנסים לאתר
מיתוג

חדשות עדכונים וכלים שימושיים