פייסבוק משיקה את Creator Studio

| מאת :

Creator Studio – מרכז ניהול התוכן לעמודים עסקיים

עולם ניהול התוכן ברשתות החברתיות עבר בשנים האחרונות מהפכה כאשר מתחום זניח וקטן יחסית, הוא התפתח במהירות לתחום שתופס מקום מרכזי בתמהיל השיווקי של חברות רבות. כמעט כל חברה כמו שמספקת שירותי ניהול עמוד פייסבוק או חברות שמעסיקות עובדים אין האוס שמנהלים את התוכן במשרה מלאה שתפקידו לספר את הסיפור של החברה ברשתות החברתיות (storytelling).

בעולם המתפתח הזה השיקה חברת פייסבוק בשבוע שעבר כלי חדש ומעניין שנקרא "סטודיו היצירה" או Creator Studio באנגלית. מדובר בעצם במרכז חדשני לניהול תוכן, בו ניתן לנהל ולעקוב אחר התוכן של כל העמודים העסקיים שאנחנו מנהלים, כל במקום אחד וללא מעבר מייגע מדף אחד לאחר.

בסטודיו החדש ניתן להעלות מספר תמונות וסרטוני וידאו בכמה דפים מקביל ולתזמן אותם, לבצע חיפוש בכל ספריות התוכן של כל העמודים אותם אנו מנהלים, ואף לצפות בנתונים מפורטים אודות כל פוסט שהעלנו לדף.
גם האינטראקציה שלנו עם העוקבים נהיית פשוטה וקלה בעזרת הסטודיו, כאשר אפשר לענות להודעות פרטיות, להגיב לתגובות בפוסט, ולראות נתונים מפורטים מאוד על הקהל שלנו, בפייסבוק ובאינסטגרם.

אהבתי…איך אני מגיע לשם?

ל-Creator Studio ניתן לגשת לסטודיו החדש דרך לחיצה על לשונית "כלים" ב"כלי פרסום" בעמוד העסקי:

או דרך הלינק הבא – https://www.facebook.com/creator/studio/

זהו מסך העבודה הראשי של סטודיו היצירה. מצד שמאל נמצאות הלשוניות השונות שעוזרות לנו לנווט בתוך הסטודיו.

נראות הכלי

Content library – ספריית התוכן בה ניתן לראות את כל הפוסטים שהועלו בימים האחרונים לעמודים העסקיים. אפשר לבצע סינונים שונים לפי סוג התוכן.

לשונית הסטטיסטיקות (insights) – מתייחסת רק לפוסטים מסוג וידאו שהועלו לדף ומספקת פירוט רחב מאוד של מידע סטטיסטי על האינטרקציות של הקהל עם הפוסטים שלנו.

נראות הכלי

לשונית הדואר (Inbox) – מאפשרת לנו לעבור בקלות מעמוד לעמוד ולענות להודעות הפרטיות שאנשים שלחו לעמוד. הריכוז של כל העמודים במקום אחד מאפשר מענה מהיר וקל מאוד.

עוד חידוש נחמד הוא אוסף המוזיקה (sound collection) – מאגר עצום של מוזיקה חינמית וחופשית, שניתן להוסיף לסרטונים שאנחנו מעלים לעמוד שלנו. ללא ספק שדרוג רציני לאיכות הוידאו שמנהל תוכן יכול להעלות לעמוד.

sound collection

לסיכום, זהו בקצרה הסטודיו החדש של פייסבוק לניהול תוכן, אין ספק שפייסבוק עוד תפתח את התחום ניהול התוכן בעתיד, כדי שהמשתמשים שלה יוכלו להנות מחוויית גלישה גבוהה וכיפית.

 

 

אהבתם? שתפו את החברים!
רימרקטינג בפייסבוק
קידום תמונות בגוגל Images
סינדיקציה של תוכן

חדשות עדכונים וכלים שימושיים