קידום דף עסקי בפייסבוק – הלכה למעשה

| מאת :

אחרי שהגענו למסקנה שאנחנו מעוניינים לפרסם בפייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם ולהיחשף לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, מגיעה השאלה האמיתית: איך עושים את זה?

 

כדי שתוכלו לבחור מבין הדרכים השונות לפרסום בפייסבוק, החלטנו להביא לכם את כל השיטות האפקטיביות לפרסם דף עסקי בפייסבוק באופן ממומן וממוקד לפי קהל היעד והמטרות שהגדרנו מראש.

סוגי מודעות: פיד וצד

 

בפייסבוק יש שני סוגי מודעות:

  1. מודעות צד – מודעות המופיעות בצד ימין או שמאל (תלוי בשפת הממשק) של המשתמש.
  2. מודעות ניוז פיד – מודעות המופיעות בעמוד הבית של כל משתמש בפייסבוק, ונטמעות בין החדשות השונות שכל גולש צורך.

 

מודעות ניוז פיד בדרך כלל בולטות וגדולות, ולכן מושכות את העין יותר מאשר מודעות צד.

ניתן לחלק את המודעות לשני סוגים: מודעות המובילות לאתר חיצוני, שאינו פייסבוק (יכול להיות אתר לקוח או דף נחיתה ייעודי לקמפיין), ומודעות שמובילות לתת "לייק" לעמוד פייסבוק, להשתתף בתחרות או לקדם מבצע כלשהו שפרסמנו בעמוד הפייסבוק שלנו.

 

בניית מודעות בצורה נכונה – קבוצות מודעות ממוקדת

כשאנחנו בונים קבוצות מודעות בפייסבוק, אנחנו מטרגטים, או בעברית צחה – ממקדים – את הקמפיינים שלנו לקהל היעד השונה. המדדים למיקוד הם: מין, גיל, עיסוק, מצב זוגי, תחומי עניין, השכלה, מקום מגורים, ועוד.

כל משתמש בפייסבוק מעניק לנו, המפרסמים, גישה למידע הזה בעת השימוש באתר. למשל, אם ברצוננו למקד קמפיין לעגלות תינוק לאמהות צעירות, נוכל למקד את הקמפיין לנשים, בגילאי 18 ומעלה, הגרות באיזור בו החנות נמצאת, הנשואות / נמצאות בזוגיות, ושילדו בחצי השנה האחרונה או המתעתדות ללדת בקרוב.

 

בוסטים

 

אם אתם לא מעוניינים לבנות קמפיין ממוקד בצורה מפולחת, האופציה של "הקפצת" פוסטים בעמוד הבית של החברים שלכם יכולה להועיל לכם עד מאוד. כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על המגפון הקטן מתחת לפוסט שהעליתם, לשים סכום כסף, ולהגדיל את החשיפה של התכנים שלכם.

כל שעליכם לעשות הוא להגדיר את התקציב היומי ואת מספר הימים בהם אתם רוצים שהפוסט שלכם ימשיך להופיע, וזה הכל!ככל שתשלמו יותר – כך התוכן שלכם ייחשף ליותר אנשים.

 

חוק ה20% טקסט

 

כדי למנוע העמסה של טקסט וגרפיקות מבולגנות בעמוד הבית של הגולשים, פייסבוק יצרו חוק בו כל מפרסם שמעלה תמונה לקמפיין חייב לעמוד בו – תמונה לא יכולה להכיל יותר מ20% טקסט.

חוק זה נועד למנוע ספאם, וכדי ליצור סביבה נעימה לגולש. במקום להעמיס בטקסט ניתן להעביר את המסר במלל הקמפיין, ובתמונה לתת תחושה אוירתית של תוכן רלוונטי שמגיע לגולש.

 

למשל: אם ברצוננו לקדם קמפיין הלבנת שיניים למאורסים מטעם רופא שיניים, נוכל לשים בקמפיין תמונה של חתן וכלה מאושרים ומחוייכים בדרכם אל החופה. תמונה זו תמשוך את העין של הגולשים ותעביר את המסר בצורה ברורה ויעילה.

חשיבה קריאייטיבית

 

מעל הכל, בניית קמפיין בצורה נכונה מתחילה מהקטן ביותר: ניסוחי מודעות ותמונות. יש לתת דגש על ניסוחי מודעות ממוקדים לפי קהל היעד. אם קהל היעד שלנו הוא נשים, יש לנסח את המודעה בלשון נקבה ובשפה מסוימת. אם הקהל שלנו הוא צעיר, רצוי להשתמש בסלנגים ובטרנדים חולפים,

וכן הלאה בהתאמה גורפת לקהל היעד למען השגת המטרות בצורה אפקטיבית ויעילה.
 
 

אהבתם? שתפו את החברים!
איך בונים אתר תדמית בצורה נכונה?
5 טריקים שישפרו את יחס ההמרה באתר שלכם
תוכן ל-seo

חדשות עדכונים וכלים שימושיים