5 אוטומציות שכל עסק צריך

| מאת :

אוטומציות עסקיות הולכות וצוברות תאוצה בחודשים האחרונים, השימוש הנרחב במגוון ערוצי תקשורת וביניהם אימייל, טלפון, וואטסאפ, צ'ט באתר, לידים דרך האתר ועוד, יוצר עומס אצל בעל העסק. בעקבות כך, יכול להיווצר מצב שלא כל לקוח מקבל תשומת לב מיידית, או מקבל תשומת לב בכלל, ולעתים לקוחות אפילו מתפספסים והעסק מפסיד מכך.

הפתרון של אוטומציה עסקית נועד לעשות סדר בעסק ולבצע פעולות שחוזרות על עצמן או פעולות פשוטות שיכולות שמשפיעות על המכירות שלכם באופן אוטומטי לפי תהליך שהגדרתם מראש. בצורה הזאת תוכלו להתפנות לכל מה שמצריך את הגורם האנושי והיחס האישי בעסק ותדעו שהלקוחות שלכם והעסק שלכם בידיים טובות.

אז הנה 5 אוטומציות לעסק שלכם שיבטיחו שהוא יתפקד בצורה טובה יותר.

מייל אוטומטי "לחימום" ליד שפנה באתר

הרעיון הוא לשלוח מייל אוטומטי ללקוח שהשאיר פניה באתר ולתת מענה מיידי לבקשה שלו.
ניתן לשלוח תבנית שהוכנה מראש לפי סוג השירות ממנו פנו באתר או לחילופין לשלוח מייל כללי המספר מעט על בית העסק, מציג לקוחות ממליצים ובעצם מבצע חצי מעבודת המכירה של בית העסק. לא רק שזה חוסך לכם עבודה וכאב ראש, זה גם מוודא שהלקוח יקבל התייחסות מיידית ובעצם יהווה כלי שיווקי נוסף.

 

אוטומציה להצעת מחיר

אם אתם עסק שמוכר שירות ושולח הצעות מחיר על בסיס קבוע, כדי שתכירו את האוטומציה שתשלח ללקוח שלכם הצעת מחיר בצורה פשוטה ומהירה.
האוטומציה יכולה לעבוד בשני אופנים:

  1. הלקוח הפוטנציאלי יבחר בכמה קריטריונים ועל פיהם המערכת תשלח לו הצעת מחיר מותאמת. כמובן שאת הצעת המחיר אתם תכתבו מראש ותוודאו שהיא מתאימה לכל תרחיש אפשרי.
  2. איש המכירות שלכם יבחר את השירות הרצוי, יוסיף מעט טקסט ספציפי לנושא והמערכת תשלח ללקוח את ההצעת מחיר ישירות.

האוטומציה להצעת מחיר מאפשרת לעסק לעקוב בצורה נוחה על אישור הלקוח וללקוח לקבל מענה מיידי שלא מותיר אותו עם תחושה של "סחבת" עד שעונים לו בחזרה.

במידה והלקוח כן התעניין בהצעת מחיר ומעוניין להתקדם, נדרשת רק חתימה דיגיטלית להשלמת התהליך ומשם המערכת יודעת לייצר חשבונית, לפתוח את הלקוח במערכת CRM של העסק, לשלוח ללקוח מייל תודה ועוד.

פיתרון אוטומוציה שיווקי

אוטומציה להוצאת חשבונית

בניית תהליך אוטומטי במערכת ניהול העסק, שתיצור עבורכם באופן אוטומטי חשבונית דיגיטלית לכל לקוח מיד לאחר כל רכישה דיגיטלית בין אם היא בכרטיס אשראי, בביט או בפייפאל. הפעולה הזו מוודאת שהלקוח מקבל את החשבונית באופן מיידי מרגע הרכישה, מה שבונה אצלו עוד אמון בעסק שלכם, ומצד שני מוריד ממכם עומס בעבודה נוספת של שליחת מסמכים דיגיטליים.

 

אוטומציה לשמירת חשבוניות

כל מייל שמכיל את המילה "חשבונית" / "קבלה" לכתובת המייל שלכם יעלה באופן אוטומטי לתיקיית DRIVE / ONE DRIVE המשותפת עם רואה החשבון שלכם, כך שזה חוסך לכם בעבודה, לא תפספסו הוצאות ותרכזו את הכול תחת מקום אחד.

 

בוט בפייסבוק

בוט במערכת המסנג'ר של פייסבוק שמטרתו להגיב בצורה מהירה ללקוחות שפונים באתר שלכם או בדף הפייסבוק. הבוט יכול לענות באופן עצמאי על שאלות שחוזרות על עצמן, כמו שעות פתיחה, מידע כללי על העסק ועוד. הבוט כמובן חוסך לכם בכוח אדם, בזמן, ונותן מענה מיידי וזמינות מלאה ללידים.

לסיכום, אוטומוציה שיווקית יכולה לחסוך לכם שעות רבות של עבודה, לייעל אותה משמעותית ולחסוך לכם כסף.

צריכים פיתרון אוטומציה שיווקי? השאירו פרטים:






    אהבתם? שתפו את החברים!
    רשתות חברתיות
    קהל לוק א לייק
    מומחה קידום אתרים

    חדשות עדכונים וכלים שימושיים