קניית צפיות ביוטיוב – כך תעשה זאת באופן שיזניק [ולא יזיק] את הסרטון שלך

| מאת :

קניית צפיות ביוטיוב היא סוגיה רגישה במיוחד. מצד אחד, היא עשויה להגדיל במידה משמעותית את החשיפה של הסרטונים שלכם, ולתרום באופן כללי לנוכחות מרשימה במרחב הדיגיטלי – גם מעבר לאותן צפיות שנרכשו על-ידיכם. מצד שני, המדיניות הרשמית של אתר שיתוף הוידאו הפופולרי אוסרת על פעולות מהסוג הזה. בהתאם, קניית לייקים ביוטיוב או קניית צפיות עלולות להוביל לענישה, ואפילו קשה, ובפרט אם הן מבוצעות באופן רשלני.

בכל מקרה, אם גם אתם רוצים לדעת איך קונים צפיות ביוטיוב, בעמוד זה תמצאו תשובה מפורטת.

בדומה לגוגל, גם יוטיוב מדרגת את אינספור הסרטונים שמועלים לפלטפורמה שהפכה לשם נרדף לצפייה בווידאו ברשת. הפרמטרים העיקריים הם:

  • מספר הצפיות – באופן טבעי, ככל שיותר אנשים צופים בתוכן מסוים, כך סביר להניח שהוא מספק ערך אמיתי. זו גם הסיבה שבגללה קניית צפיות ביוטיוב אסורה על-פי התקנון.
  • אחוזי ההשלמה של הצפייה בסרטון – כשחלק גדול מהצופים נוטש סרטון תוך זמן קצר יחסית, זו אינדיקציה ברורה לאיכות ירודה. מצד שני, אם רוב הגולשים נשארים עד לסוף הווידאו, יוטיוב תעניק לו נקודות זכות רבות.
  • תגובות – כמו בכל רשת חברתית, מעורבות של הגולשים היא סיגנל חיובי (גם אם התגובה עצמה שלילית). בהתאם, גם קניית תגובות ביוטיוב היא פעולה שמניבה תועלת ולכן יש מי שמספק את השירות הזה.
  • הרשמה לערוץ – אם בעקבות צפייה בסרטון מסוים הגולש או הגולשת בוחרים להירשם לערוץ, זו כמובן מחמאה מובהקת, ויוטיוב מתייחסת לכך בהתאם.

ניתן לראות שפעולות כמו רכישת צפיות, לייקים ותגובות, וכן קניית מנויים ליוטיוב, עשויות להעלות במידה ניכרת את הציון של הסרטונים שלכם. ככל שהציון יהיה גבוה יותר, כך יש סיכוי טוב יותר שהסרטונים ייחשפו לעוד עיניים ומספר הצפיות יעלה עוד ועוד. בנוסף, חלק גדול מהגולשים מייחס משמעות חיובית מאוד למספר צפיות גבוה (גם כשישנה מודעות לכך שחלק מהן נקנה בכסף) – ולכן גם המיתוג של הערוץ ושל מי שעומד מאחוריו משתדרג.

איך לקנות צפיות ביוטיוב מבלי להסתכן בעונש?

אם יוטיוב מזהה פעולות שהיא אוסרת עליהן, מן הסתם היא עלולה להעניש את הסרטון ואפילו את הערוץ כולו – ע"י הורדת הציון, השעיית החשבון ואפילו סגירת הערוץ לצמיתות!

אי לכף, אם כבר החלטתם לקנות צפיות ביוטיוב, חשוב לעשות זאת בחוכמה.

ראשית, יש להקפיד על קניית צפיות ביוטיוב מישראל בלבד. ברוב המקרים, צפיות ממדינות אחרות עלולות להיתפש ע"י יוטיוב כלא רלוונטיות ולכן חשודות. גם צופים בעלי חשבונות מזויפים או בוטים הם סיכון של ממש.

דגש חשוב שני הוא צפייה בכל הסרטון (או לפחות בחלק ניכר ממנו) ולא ב-2-3 שניות (שכן צפייה לפרק זמן קצר עלולה כאמור להוריד את הדירוג). בנוסף, כדאי להקפיד על יחס סביר בין צפיות לבין לייקים ותגובות, ולכן אם מספר הצפיות הצפוי גבוה, כדאי לבצע במקביל גם קניית לייקים ביוטיוב. כמובן שתגובות, צפייה בסרטונים נוספים באותו ערוץ או הרשמה כמנוי יתקבלו בברכה.

המלצה אחרונה היא לפרוס את הצפיות על פני פרק זמן ממושך. מצב שבו קניית צפיות ביוטיוב בזול הביאה לזינוק דרמטי בחשיפה של הערוץ לכמה ימים ולאחר מכן פתאום מגיעה תקופת שפל ארוכה, עלול לעורר חשד של ממש.

קניית צפיות ביוטיוב מישראל

קניית צפיות ביוטיוב - שאלות נפוצות ותשובות

האם קניית צפיות ביוטיוב היא תופעה נפוצה?

ככל הנראה, כן. אמנם גם המוכרים וגם הקונים לא מדברים על כך, ולכן באופן טבעי אין נתונים בדוקים, אבל ההערכה היא שלא מעט אנשים, כולל דמויות מוכרות ופופולריות, עושים זאת. גם קניית לייקים ביוטיוב, תגובות וכאמור מנויים הן פעולות מקובלות.

האם פרסום ממומן ביוטיוב הוא תחליף טוב לקניית צפיות ביוטיוב?

פרסום ביוטיוב – פעולה שמתבצעת דרך פלטפורמת הפרסום גוגל אדס, הממשק שאחראי גם על פרסום בגוגל – עשוי להגדיל את מספר הצפיות בסרטון המקודם באופן אותנטי. מצד שני, עבור חלק בלתי מבוטל מהצופים הסרטון עלול להיות לא רלוונטי, ולכן יחס העלות-תועלת של המהלך לא יהיה משתלם במקרים רבים.

האם יש עדיפות לצפיות מישראל?

ברוב המקרים כן.

האם כדאי לרכוש גם תגובות ולייקים?

קניית תגובות ליוטיוב וכן רכישת ליקים הם מוצרים משלימים לצפיות, ובמקרים רבים הם הכרחיים על-מנת שלא לעורר חשד.

מה עושים אם לא רוצים לקנות צפיות ביוטיוב?

מצלמים תוכן איכותי ובפרט כזה שיש לו פוטנציאל ויראלי. אמנם יצירת תוכן מחייבת השקעה של זמן, מחשבה ומשאבים נוספים, אבל בסופו של דבר היא תניב תועלת רבה יותר בהשוואה לקניית צפיות ביוטיוב מישראל, ובפרט אם חושבים על הטווח הארוך.

אהבתם? שתפו את החברים!
פרסום פרוגרמטי
קניית סאבים ביוטיוב
רשתות חברתיות

חדשות עדכונים וכלים שימושיים