5 טריקים לשיפור יחס ההמרה באתר שלכם

| מאת :

כולנו יודעים שלא מספיק להביא מבקרים חדשים לאתר שלכם, המטרה האמיתית היא להפוך את הגולשים שלכם ללקוחות משלמים. אבל איך תגרמו לאנשים שמבקרים לראשונה באתר להשאיר את הפרטים שלהם או אפילו את מספר האשראי? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת בדרך ליצור אתר איכותי יותר שיעבוד בעבורכם 24/7.

5 טריקים שישפרו את יחס ההמרה באתר שלכם

#1 הציבו את המוצרים הפופולריים שלכם כבר בהתחלה

כדאי להציב את המוצרים הפופולריים ביותר שלכם כבר בתחילת העמוד – בכדי שהם יקבלו את כל תשומת הלב של הגולשים שמגיעים לאתר. כדאי גם לראות את המיקום שלהם כאשר גולשים מטאבלט או סמארטפון ולזכור שיש חשיבות עליונה לאיכות של כל תמונה – בדרך להגדלת אחוזי ההמרה. ממשק ידידותי יאפשר לכם לעשות זאת באופן עצמאי או לבחור חברה שתנהל את האתר בעבורכם באופן מקצועי.

#2 השתמשו במיקרו קופי איכותי לצורך הנעה לפעולה

המונח מיקרו קופי מתייחס למילים ולביטויים שבהם משתמשים אתרי אינטרנט לצורך הנעת הגולשים לפעולה. לא לחינם הפך תחום המיקרו קופי לחלק אינטגרלי מעולם השיווק הדיגיטלי של השנים האחרונות. מעבר לעובדה שהוא משפר את חווית המשתמש (UX) ומעניק ללקוחות יחס אישי יותר גם בעולם הווירטואלי, יש לו חשיבות עליונה בשיפור יחסי ההמרה (CRO) באתר שלכם. מסיבה זו, כדאי לזנוח את הכפתורים עם הכתב הגנרי ולייצר הנעה לפעולה שמתחברת למותג שלכם. אגב, גם A/B TESTING עם גרפיקה זהה וכיתוב שונה הוא בגדר חובה.

#3 שימו לב לאיכות טפסי יצירת הקשר באתר

למרות שזה נשמע ברור מאליו, בעלי אתרים רבים אינם עד כמה חשוב לעשות את הטפסים האלו אינטואיטיביים וקלים למילוי. לכן, יותר ממומלץ להסיר תאים שאין בהם צורך משמעותי (כמו למשל כתובת ומיקוד באתרים שאין בהם אופציה למשלוח), למזער עד כמה שניתן את השימוש ב Captcha (אשר מחייב את הגולש לסמן ב-V שדה נוסף לאחר מילוי פרטי טופס) ולספק הסבר ברור אודות מילוי חלקי של הטופס. בדרך כלל, ניתן להוסיף שורת קוד פשוטה אשר תאיר באור אדום את החלק הבעייתי בטופס ותסביר מה צריך לעשות בכדי להשלים את הפעולה וליצור עמכם קשר.

#4 הוסיפו מבצעים שמיועדים אך ורק למי שמגיע מהאתר

מכיוון שכולנו אהובים לחסוך ולנצל את הזמן שלנו מול המסך באופן איכותי, כדאי להוסיף מבצעים שמיועדים אך ורק ללקוחות שפונים אליכם דרך האתר. באופן זה, אתם תעלו את יחסי ההמרה שלכם, תבינו מהר מהם המוצרים שהקהל הדיגיטלי שלכם ישמח לרכוש בעתיד ותנצלו כל קמפיין פרסום בגוגל בצורה אופטימלית. בנוסף, לעניין יש השפעה גם על כל תהליך של שיווק בפייסבוק. משום שניתן לבצע רימרקטינג דינמי שמבוסס על דאטה איכותי – אתם תיהנו מ- ROI טוב יותר גם שם.

#5 שברו את המחסום הפסיכולוגי – הדגישו את מדיניות ההחזרה שלכם

אתרי האי קומרס הגדולים בעולם (AMAZON, ASOS,EBAY ) יודעים שבכדי לבצע המרה איכותית יותר, כדאי לשבור את הפחד מרכישה און ליין. מסיבה זו הם מציעים מדיניות החזרה נוחה שבהחלט כדאי לכם לאמץ גם באתר שלכם. לכן, אל תפחדו להציע החזר כספי במידה והמוצר שלכם לא התאים לדרישות של הצרכנים שלכם וזכרו תמיד שלקוחות שכבר רכשו מכם בעבר וקיבלו יחס הוגן, לא יהססו לעשות זאת שוב ואף להמליץ לחבריהם.

לסיכום, קידום אתרים בגוגל יביא אליכם את המבקרים הנכונים, אך לא יבצע את פעולת ההמרה. בכדי להעלות את אחוז הפונים אליכם מאופן משמועתי, יש לנהל את האתר באופן איכותי, לשלב בין דרישות טכנולוגיות לצרכים פסיכולוגיים ולהבין שממש כמו בעולם האמיתי, בסופו של דבר – כולנו רוצים לעשות עסקה טובה.

 

אהבתם? שתפו את החברים!
גוגל הוא המלך
שדרוג אתר קיים

חדשות עדכונים וכלים שימושיים