מה ההבדל בין פרופיל אישי לבין דף עסקי בפייסבוק?

| מאת :

פרופיל פייסבוק אישי:

פרופיל אישי בפייסבוק נוצר כאשר אתם פותחים חשבון פייסבוק. באמצעות הפרופיל הזה אתם יכולים לבצע את כל הפעולות הבסיסיות של פייסבוק: הוספת חברים, לעלות תמונות, סרטונים, לעשות LIKE לפוסטים של חברים ועוד.
הפרופיל האישי הוא הרמה הבסיסית ביותר שכל משתמש מקבל והוא יכול להיות מנוהל רק באמצעות כתובת מייל אחת.

איך תזהו פרופיל אישי?

יש לא מעט דרכים, אבל הדרך הבולטת ביותר היא כאשר אתם מסתכלים על פרופיל ניתן לראות את הכפתור של Add friend (הוסף חבר).

פרופיל אישי

דף פייסבוק עסקי:

דף פייסבוק הוא חשבון עסקי המייצג חברה או ארגון. באמצעותו עסקים יכולים להגיע לקהלי היעד שלהם, להוסיף עוקבים, לעלות קמפיינים פרסומיים ולקבל סטטיסטיקה על החשיפה של הפעילות שלהם.
דף פייסבוק עסקי מתנהל כיישות נפרדת לחלוטין מפרופיל אישי וניתן לפתוח אותו רק באמצעות פרופיל אישי. לפרופיל אישי אין הגבלה על מספר הדפים שהוא יכול לפתוח. בנוסף, דף פייסבוק יכולים לנהל מספר פרופילים אישיים במקביל.

איך תזהו דף עסקי?

כאמור אחרי דף פייסבוק עסקי ניתן "לעקוב" ועושים את זה באמצעות LIKE שפרופיל אישי עושה לעמוד.

דף פייסבוק עסקי

בתור עסק מה עלי לבחור?

בתור עסק שפועל בטווח הארוך בפייסבוק אתם צריכים לקחת בחשבון ששימוש בפרופיל אישי למטרות עסקיות הינו הפרה של המדיניות של פייסבוק.
פייסבוק יכולה למחוק לכם את הפרופיל ואז תאבדו את כל החברים שיש לכם ואת כל המידע שהכנסתם לפרופיל שלכם. דבר נוסף שאתם צריכים לקחת בחשבון הוא שפרופיל עסקי מוגבל ל-5000 חברים בלבד.
לכן, מה שפייסבוק מציעה לכם זה לפתוח דף עסקי במידה והמטרות שלכם בפייסבוק עסקיות ואז תוכלו בפרופיל האישי שלכם לשתף את הפוסטים שלכם מהדף כדי להגדיל את החשיפה.

מה עוד אתם צריכים לקחת בחשבון כאשר פותחים דף עסקי?

  • תוכלו לקבל סטטיסטיקה על כל פוסט שלכם: כמה אנשים נחשפו? כמה עשו לייקים? ועוד. הסטטיסטיקה הזו תעזור לכם להבין איזה תוכן מעניין יותר את הקהל שלכם ומה פחות.
  • הדף ישמש אתכם כסוג של אתר של העסק. אתם יכולים להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל כאשר יחפשו את שם המותג שלכם, תוכלי להכניס מידע עסקי של שעות פעילות, חנות פייסבוק, דרכי יצירת קשר ועוד.
  • תוכלו לבנות אסטרטגיית תוכן לאורך זמן ולתזמן פוסטים מראש.
  • באמצעות דף פייסבוק תוכלו לפרסם לקהל יעד חדש ורלוונטי שלפני כן היה קשה להגיע באמצעות פרופיל אישי.

למרות כל מה שרשום לעיל, דבר חשוב שתצטרכו לקחת בחשבון הוא שהחשיפה האורגנית של דפי פייסבוק הצטמצמה בשנים האחרונות (למידע נוסף). אתם תצטרכו להקצות תקציב חודשי של כמה מאות שקלים בחודש על מנת שהתוכן שלכם יגיע לקהל היעד הרלוונטי.

לסיכום

גם פייסבוק וגם אנחנו למען האמת ממליצים לכם להפריד בין הפרופיל האישי שלכם למטרות העסקיות שלכם. במידה ואתם רוצים לנצל את הפייסבוק למטרות עסקיות – תפתחו דף פייסבוק, תקבלו שם הרבה יותר כלים שבאמצעותם תוכלו לקדם את העסק שלכם בצורה יותר טובה ולהגדיל את ההכנסות שלכם בפייסבוק. יש לכם פרופיל פייסבוק שאתם רוצים להמיר לדף? למדו איך >>
 
 

אהבתם? שתפו את החברים!
גוגל פנדה
סינדיקציה של תוכן
קייס סטאדי ברליץ

חדשות עדכונים וכלים שימושיים