מומחה קידום אתרים

מומחה קידום אתרים

רוצה לשוחח עם מומחה קידום אתרים?






    לינקשייק – מומחה קידום אתרים עם 15 שנות ניסיון!

    מומחה קידום אתרים הוא איש מקצוע שתפקידו לנתח את ההיבטים השונים של פעולות הקידום האורגני שנעשות באתר, לבדוק הזדמנויות לשיפור תוכן והיבטים טכניים של האתר ולהגדיל את כמות התנועה האורגנית לאתר. מומחה SEO מקצועי דואג להתעדכן בעדכוני האלגוריתם של גוגל, לבנות קישורים איכותיים לאתר, לשפר ולעדכן בו את התוכן ואת מהירות טעינת האתר ועוד.

    אנו מודעים לכך שקידום אתרים הוא אחד התחומים שבהם מרוב דובים לא רואים את היער – יש המון מומחים לקידום אתרים בשוק וקשה מאד להחליט עם מי מהם עובדים. ככל שגדלה החשיבות של הקידום בגוגל וביתר מנועי חיפוש, כך מצטרפים לענף עוד ועוד אנשי מקצוע שמציגים את עצמם כמומחה קידום אתרים בגוגל: חלקם עם בקיאות מעמיקה מאוד, אבל חלקם חסרי ניסיון וידע רלוונטי.

    מומחה קידום אתרים אורגני ישיג לכם תוצאות – להלן דוגמאות לתוצאות שלנו:

    מומחה קידום אתרים מייצר תנועה אורגנית

    מומחה קידום אורגני מגביר כמות המרות

    90% תנועה אורגנית מסך התנועה

    מומחה קידום אתרים מעלה את כמות התנועה

    אז למה לך לבחור בנו כמומחים לקידום אתרים שיובילו את הפעילות הדיגיטלית של העסק שלך?

    1. צברנו יותר מ-15 שנות ניסיון ומאות לקוחות מרוצים.
    2. ההצלחה שלך חשובה לנו – אתה, הלקוח, הוא מקור הפרנסה שלנו ואנחנו מקור הפרנסה שלך. ביחד נדאג ששנינו נרוויח מההתקשרות בינינו.
    3. אנשי המקצוע שלנו הם המובילים בתחום וידאגו לספק לך תוצאות קידום משמעותיות תוך זמן קצר. תוצאות ששוות הרבה כסף לעסק שלך.
    4. אם אנחנו לא חושבים שנוכל לספק לך תוצאות, נגיד לך את זה בכנות ולא ניקח את הפרויקט שלך. זה כמובן תלוי בתקציב הפרסום שלך ובהיכרות שלנו עם התחום שבו העסק שלך פועל.
    5. הולכים יד ביד, באופן שקוף – אנחנו שומרים על קשר הדוק עם הלקוחות שלנו ומספקים דו"חות שקופים ומפורטים, כך שאתה, הלקוח, תמיד תדע מה קורה באתר שלך ואיזו עבודה בדיוק אנחנו מבצעים.

    הגיע הזמן לעבוד עם המומחים!






      על מה באמת חשוב להקפיד כשבוחרים מומחה SEO?

      כדי לעזור לכם לבחור נכון את המומחה לקידום אתרים שיילווה אתכם להצלחה, סיכמנו עבורכם 6 דגשים עיקריים שחשוב לשים אליהם לב כשמתלבטים בין מספר הצעות.

      המלצות על המומחה לקידום אתרים

      1. קבלו הצלחות והמלצות על מומחה קידום האתרים שאתם שוקלים לשכור

      המשוואה פשוטה: מומחה קידום אתרים אורגני שכבר הוביל לקוחות רבים לדירוגים מחמיאים במיוחד בגוגל יוכל לעשות זאת גם עבורכם. הצלחות עם אתרים בעלי מאפיינים דומים לאלה שלכם מגדילות עוד יותר את הסבירות לכך שתוך זמן סביר תיהנו מתנועה רבה גם לאתר שלכם, ובפרט של גולשים שיש סיכוי גבוה שיהפכו ללקוחות.

      באופן טבעי, כדאי להתרשם בעצמכם מחוות הדעת של לקוחות קודמים. לאנשי מקצוע מוכשרים שסיפקו שירות מצוין לבעלי אתרים רבים אין בעיה להפנות אתכם למי שימליצו עליהם בפה מלא ובלב שלם.

      במקרה שלנו, נשמח להעביר אליכם רשימה של לקוחות מרוצים עמם תוכלו לשוחח כדי להתרשם מאיתנו.

      דוחות שקופים שיספק לכם מומחה לקידום אתרים

      2. בחרו במומחה קידום אתרים שמספק לכם דו"חות שקופים

      גם הכלל הבא פשוט: מומחה קידום אתרים בגוגל שמקפיד על שקיפות מלאה הוא איש מקצוע שכדאי לעבוד איתו. השקיפות של מקדם אתרים מומלץ גם מספקת לכם שקט נפשי וידיעה שיש תמורה מלאה לכסף שלכם, וגם מאפשרת לכם להיות מעורבים בתהליך. בהקשר זה, חשוב להדגיש שאמנם מי שמוביל את הקידום הוא מי שזהו תחום המומחיות שלו, אבל ככל שתהיו מעורבים יותר – למשל באמצעות מעבר על התכנים שמעשירים את האתר שלכם והשבחתם – כך ה-SEO יניב תוצאות טובות יותר ובזמן קצר יותר).

      הכלים המתקדמים הקיימים כיום, ובהם לדוגמה ה-Google Search Console, מקנים גישה נוחה ומהירה לאינספור נתונים שמאפשרים לדייק ולשדרג כל תהליך קידום. בנוסף, הם מהווים בסיס מצוין לדוחות מפורטים לגבי כלל הפעולות שהתבצעו: דוחות בניית קישורים (ועוד על חשיבות הקישורים כאן), מיקומים, נפחי חיפושים ועוד.

      מומחה קידום אתרים בלי הבטחות שווא

      3. בלי הבטחות שווא

      מומחה קידום אתרים אורגני שמכבד את עצמו לא יבטיח לכם "מקום ראשון תוך חודש" וגם לא "אחד מ-3 המקומות הראשונים תוך 3 חודשים". זו נקודה קריטית: אנחנו חיים בעידן שמרגיל אותנו להבטחות שהסיכוי שיתממשו נמוך עד לא קיים (פרסומות, פוליטיקאים ועוד). אמנם אנחנו יודעים שמדובר בהבטחה סתמית, ובכל זאת מקבלים אותה כחלק מכללי המשחק – אבל בתחום ה-SEO הכרזות מהסוג הנ"ל מעידות בעיקר על חוסר מקצועיות ואפילו על חוסר הבנה מהותי בתחום.

      הביצועים של כל תהליך קידום מושפעים מגורמים רבים, כולל כאלה שכלל לא בשליטתנו. למשל, השקעה מסיבית של מתחרים חזקים מעלה את הרף עד מאוד כשהמטרה היא דירוג גבוה בגוגל. גם שינויים באלגוריתם של גוגל עשויים לעכב את ההתקדמות (אבל גם להאיץ אותה, אם עובדים נכון!) ולכן כדאי להסתייע בשירותיו של יועץ קידום אתרים בעל ניסיון וידע.

      בנוסף, חשוב להיזהר מהבטחות כלליות – קידום אתר הוא ביחס למילות מפתח ספציפיות, כלומר אלה שיניבו לא רק גידול של ממש בתנועה לאתר אלא גולשים שבאמת מתעניינים בכם (על בסיס פילוח שוק מדויק). בהתאם, המטרה היא לא "מקום גבוה בגוגל", אלא הופעה בפני קהל היעד הרלוונטי בדיוק כשהוא מבצע חיפוש רלוונטי ולכן גם יגיע אליכם לאתר וגם יבצע את הפעולה הרצויה מבחינתכם.

      מומחה קידום אתרים בלי חוזה כובל

      4. בלי חוזים כובלים

      אף אחד לא מצפה מאורתודנט להשלים תהליך יישור שיניים תוך 3 חודשים. באופן דומה, אין סיבה לצפות מאף מומחה לקידום אתרים לשינויים דרמטיים במיקומי אתר בחודשיים-שלושה, ומצד שני מומחה קידום אתרים בגוגל שבטוח ביכולותיו לא ידרוש מכם לחתום על חוזה שאי אפשר לצאת ממנו. אנחנו בלינקשייק לא מחייבים אף לקוח לחתום על חוזה לתקופה ארוכה. כל לקוח צריך להודיע רק 30 יום מראש על הפסקת עבודה, וזה לא קורה הרבה… רוב הלקוחות שלנו מרוצים מהתוצאות שהם רואים ונשארים איתנו תקופה ארוכה.

      ההתחייבות לתהליך אמורה לבוא אך ורק מתוך הרצון לקדם את האתר ומתוך כוונה ליהנות מתוצאות יציבות לטווח ארוך – ובהתאם רווח לטווח ארוך. איתנו אתם הופכים לשותפים לדרך, רק כל עוד אתם מעוניינים בכך.

      מומחה קידום אתרים בקיא בתחום

      5. בקיאות ולמידה מתמדת – רק כך ניתן להפוך למומחה לקידום אתרים

      גוגל כאמור משנה את האלגוריתם שלה כל הזמן. לפעמים מדובר בשינויים לא משמעותיים, אבל לעתים ישנים גם עדכונים שמטלטלים את עולם ה-SEO ומחייבים התנהלות שונה לחלוטין. בהתאם לכך, כדאי לבחון כל מומחה קידום אתרים אורגני גם על סמך הבקיאות שלו, ובעיקר ההקפדה שלו על התעדכנות והתעמקות בכל שינוי באלגוריתם ובתחום.

      שימו לב – ההבדל בין מי שפועל על סמך העקרונות שהניבו הצלחות בעבר לבין מי שמתנהל בהתאם לכללים שקובעת גוגל כיום עשוי להיות דרמטי! (ובהקשר של קידום אתרים, "עבר" יכול להיות גם השנה שעברה…).

      מומחה קידום אתרים זול

      6. מחיר

      באופן טבעי, לצד בחינת התועלת הצפויה לכם מקידום האתר, תרצו לעשות זאת במינימום עלות. השיקול הכלכלי מובן, אבל כדאי להיזהר מאנשי מקצוע שממהרים לספק הצעת מחיר עוד לפני שבדקו למשל אילו תכנים יש באתר ועד כמה מוצלחת חוויית המשתמש שהוא מציע, מהם המיקומים של האתר עבור מילות מפתח נפוצות בתחום הפעילות שלכם, מהי איכות התכנים באתר שלכם, כמה קישורים יש לאתר שלכם מאתרים סמכותיים ורלוונטיים, מיהם המתחרים העיקריים ועוד.

      עוד כדאי לדעת שמומחה SEO מנוסה ומיומן יוכל לבצע קידום אורגני אפקטיבי עבור מסגרות תקציב שונות, בהתאם למוכנות שלכם להשקיע בתהליך.

      למה כדאי גם לכם לקדם את האתר עם המומחים של לינקשייק?

      • כי כבר קידמנו בהצלחה מאות לקוחות לדף הראשון בגוגל ויש לנו את כל הידע שדרוש כדי לבצע אופטימיזציה למנועי חיפוש באופן אופטימלי.
      • כי אצלנו אין התחייבות – מרוצים מאיתנו? נמשיך לקדם אתכם. מרגישים ששיתוף הפעולה לא מתאים לכם? תוכלו לעזוב בלי קנס כספי, בכל עת.
      • כי אנחנו שולחים בכל חודש דו"חות מפורטים מאוד עם כל פעולה ופעולה שבוצעה עבורכם.
      • כי אנחנו מבצעים מחקר מילות מפתח ומחקר מתחרים מעמיקים לפני תחילת העבודה, על מנת שהיא תניב מקסימום תועלת.
      • ובעיקר כי אנחנו יודעים בדיוק מה צריך לעשות כדי להרשים גם את גוגל וגם את הגולשים, ומיישמים את הידע בהתאם למאפיינים הספציפיים של האתר שלכם, בדרך לתוצאות מרשימות במיוחד.

      שכנענו אתכם? השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר ממומחי קידום האתרים שלנו >>

      *מאמר זה נכתב ע"י אורי שחם – מנהל מחלקת SEO בלינקשייק.

      רוצים שהמומחים שלנו ידברו איתם? צרו קשר!






        כתיבת תגובה

        האימייל לא יוצג באתר.