מה חשוב לבדוק כשבוחרים מומחה קידום אתרים? [מדריך מפורט]

| מאת :

קידום אתרים הוא אחד התחומים שבהם לא קל להחליט עם מי עובדים. סיבה אחת לקושי לקבל את ההחלטה הזו היא ריבוי אנשי המקצוע – ככל שגדלה החשיבות של הקידום בגוגל ובשאר מנועי חיפוש, כך מצטרפים לענף עוד ועוד אנשי מקצוע, חלקם עם בקיאות מעמיקה מאוד, אבל חלקן חסרי ניסיון וידע רלוונטי. סיבה שנייה היא העובדה שמדובר בתהליך ממושך יחסית (פירוט בהמשך), ועוד גורם שתורם להתלבטויות לפני בחירת מומחה קידום אתרים הוא השינויים התכופים בתחום שדורשים התעדכנות מתמדת בשינויי האלגוריתם של גוגל.

מומחה קידום אתרים

כדי לעזור לכם לבחור נכון את המומחה לקידום אתרים שיילווה אתכם להצלחה, הכנו עבורכם את המדריך המפורט – 6 הדגשים העיקריים שחשוב לשים אליהם לב כשמתלבטים בין מספר הצעות.

המלצות על המומחה לקידום אתרים

1. קבלו הצלחות והמלצות על מומחה קידום האתרים שאתם שוקלים לשכור

המשוואה פשוטה: מומחה קידום אתרים אורגני שכבר הוביל לקוחות רבים לדירוגים מחמיאים במיוחד בגוגל יוכל לעשות זאת גם עבורכם. הצלחות עם אתרים בעלי מאפיינים דומים לאלה שלכם מגדילות עוד יותר את הסבירות לכך שתוך זמן סביר תיהנו מתנועה רבה גם לאתר שלכם, ובפרט של גולשים שיש סיכוי גבוה שיהפכו ללקוחות.

באופן טבעי, כדאי להתרשם בעצמכם מחוות הדעת של לקוחות קודמים. לאנשי מקצוע מוכשרים שסיפקו שירות מצוין לבעלי אתרים רבים אין בעיה להפנות אתכם למי שימליצו עליהם בפה מלא ובלב שלם.

במקרה שלנו, נשמח להעביר אליכם רשימה של לקוחות מרוצים עמם תוכלו לשוחח כדי להתרשם מאיתנו.

דוחות שקופים שיספק לכם מומחה לקידום אתרים

2. בחרו במומחה קידום אתרים שמספק לכם דו"חות שקופים

גם הכלל הבא פשוט: מומחה קידום אתרים בגוגל שמקפיד על שקיפות מלאה הוא איש מקצוע שכדאי לעבוד איתו. השקיפות גם מספקת לכם שקט נפשי וידיעה שיש תמורה מלאה לכסף שלכם, וגם מאפשרת לכם להיות מעורבים בתהליך. בהקשר זה, חשוב להדגיש שאמנם מי שמוביל את הקידום הוא מי שזהו תחום המומחיות שלו, אבל ככל שתהיו מעורבים יותר – למשל באמצעות מעבר על התכנים שמעשירים את האתר שלכם והשבחתם – כך ה-SEO יניב תוצאות טובות יותר ובזמן קצר יותר).

הכלים המתקדמים הקיימים כיום, ובהם לדוגמה ה-Google Search Console, מקנים גישה נוחה ומהירה לאינספור נתונים שמאפשרים לדייק ולשדרג כל תהליך קידום. בנוסף, הם מהווים בסיס מצוין לדוחות מפורטים לגבי כלל הפעולות שהתבצעו: דוחות בניית קישורים (ועוד על חשיבות הקישורים כאן), מיקומים, נפחי חיפושים ועוד.

מומחה קידום אתרים בלי הבטחות שווא

3. בלי הבטחות שווא

מומחה קידום אתרים אורגני שמכבד את עצמו לא יבטיח לכם "מקום ראשון תוך חודש" וגם לא "אחד מ-3 המקומות הראשונים תוך 3 חודשים". זו נקודה קריטית: אנחנו חיים בעידן שמרגיל אותנו להבטחות שהסיכוי שיתממשו נמוך עד לא קיים (פרסומות, פוליטיקאים ועוד). אמנם אנחנו יודעים שמדובר בהבטחה סתמית, ובכל זאת מקבלים אותה כחלק מכללי המשחק – אבל בתחום ה-SEO הכרזות מהסוג הנ"ל מעידות בעיקר על חוסר מקצועיות ואפילו על חוסר הבנה מהותי בתחום.

הביצועים של כל תהליך קידום מושפעים מגורמים רבים, כולל כאלה שכלל לא בשליטתנו. למשל, השקעה מסיבית של מתחרים חזקים מעלה את הרף עד מאוד כשהמטרה היא דירוג גבוה בגוגל. גם שינויים באלגוריתם של גוגל עשויים לעכב את ההתקדמות (אבל גם להאיץ אותה, אם עובדים נכון!).

בנוסף, חשוב להיזהר מהבטחות כלליות – קידום אתר הוא ביחס למילות מפתח ספציפיות, כלומר אלה שיניבו לא רק גידול של ממש בתנועה לאתר אלא גולשים שבאמת מתעניינים בכם (על בסיס פילוח שוק מדויק). בהתאם, המטרה היא לא "מקום גבוה בגוגל", אלא הופעה בפני קהל היעד הרלוונטי בדיוק כשהוא מבצע חיפוש רלוונטי ולכן גם יגיע אליכם לאתר וגם יבצע את הפעולה הרצויה מבחינתכם.

מומחה קידום אתרים בלי חוזה כובל

4. בלי חוזים כובלים

אף אחד לא מצפה מאורתודנט להשלים תהליך יישור שיניים תוך 3 חודשים. באופן דומה, אין סיבה לצפות מאף מומחה לקידום אתרים לשינויים דרמטיים במיקומי אתר בחודשיים-שלושה, ומצד שני מומחה קידום אתרים בגוגל שבטוח ביכולותיו לא ידרוש מכם לחתום על חוזה שאי אפשר לצאת ממנו. אנחנו בלינקשייק לא מחייבים אף לקוח לחתום על חוזה לתקופה ארוכה. כל לקוח צריך להודיע רק 30 יום מראש על הפסקת עבודה, וזה לא קורה הרבה… רוב הלקוחות שלנו מרוצים מהתוצאות שהם רואים ונשארים איתנו תקופה ארוכה.

ההתחייבות לתהליך אמורה לבוא אך ורק מתוך הרצון לקדם את האתר ומתוך כוונה ליהנות מתוצאות יציבות לטווח ארוך – ובהתאם רווח לטווח ארוך. איתנו אתם הופכים לשותפים לדרך, רק כל עוד אתם מעוניינים בכך.

מומחה קידום אתרים בקיא בתחום

5. בקיאות ולמידה מתמדת – רק כך ניתן להפוך למומחה לקידום אתרים

גוגל כאמור משנה את האלגוריתם שלה כל הזמן. לפעמים מדובר בשינויים לא משמעותיים, אבל לעתים ישנים גם עדכונים שמטלטלים את עולם ה-SEO ומחייבים התנהלות שונה לחלוטין. בהתאם לכך, כדאי לבחון כל מומחה קידום אתרים אורגני גם על סמך הבקיאות שלו, ובעיקר ההקפדה שלו על התעדכנות והתעמקות בכל שינוי באלגוריתם ובתחום.

שימו לב – ההבדל בין מי שפועל על סמך העקרונות שהניבו הצלחות בעבר לבין מי שמתנהל בהתאם לכללים שקובעת גוגל כיום עשוי להיות דרמטי! (ובהקשר של קידום אתרים, "עבר" יכול להיות גם השנה שעברה…).

מומחה קידום אתרים זול

6. מחיר

באופן טבעי, לצד בחינת התועלת הצפויה לכם מקידום האתר, תרצו לעשות זאת במינימום עלות. השיקול הכלכלי מובן, אבל כדאי להיזהר מאנשי מקצוע שממהרים לספק הצעת מחיר עוד לפני שבדקו למשל אילו תכנים יש באתר ועד כמה מוצלחת חוויית המשתמש שהוא מציע, מהם המיקומים של האתר עבור מילות מפתח נפוצות בתחום הפעילות שלכם, מהי איכות התכנים באתר שלכם, כמה קישורים יש לאתר שלכם מאתרים סמכותיים ורלוונטיים, מיהם המתחרים העיקריים ועוד.

עוד כדאי לדעת שמומחה קידום אתרים מנוסה ומיומן יוכל לבצע קידום אורגני אפקטיבי עבור מסגרות תקציב שונות, בהתאם למוכנות שלכם להשקיע בתהליך.

למה כדאי גם לכם לקדם את האתר עם המומחים של לינקשייק?

  • כי כבר קידמנו בהצלחה מאות לקוחות לדף הראשון בגוגל.
  • כי אצלנו אין התחייבות – מרוצים מאיתנו? נמשיך לקדם אתכם. מרגישים ששיתוף הפעולה לא מתאים לכם? תוכלו לעזוב בלי קנס כספי, בכל עת.
  • כי אנחנו שולחים בכל חודש דו"חות מפורטים מאוד עם כל פעולה ופעולה שבוצעה עבורכם.
  • כי אנחנו מבצעים מחקר מילים ומחקר מתחרים מעמיקים לפני תחילת העבודה, על מנת שהיא תניב מקסימום תועלת.
  • ובעיקר כי אנחנו יודעים בדיוק מה צריך לעשות כדי להרשים גם את גוגל וגם את הגולשים, ומיישמים את הידע בהתאם למאפיינים הספציפיים של האתר שלכם, בדרך לתוצאות מרשימות במיוחד.

שכנענו אתכם? השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר ממומחי קידום האתרים שלנו >>

אהבתם? שתפו את החברים!
דומיינים של גוגל
חיבור טופס לידים למייל
פיצול ערוץ 2

חדשות עדכונים וכלים שימושיים