קידום אתרים – להראות, טוב!

קידום אתרים אורגני במנועי החיפוש

marketing

מה זה בעצם?

קידום אתר אורגני בגוגל ובשאר מנועי החיפוש הוא בעצם סדר כל הפעולות שניתן לבצע על מנת להוכיח לאלגוריתמים של מנועי החיפוש שאנחנו (האתר המקודם) הינו אותוריטה מובילה בתחומה ועליה להופיע בתוצאות הראשונות כאשר מחפשים מילים הקשורות לתחום.

על מנת להראות כאותוריטה בעיני מנועי החיפוש עלינו: להיות באמת אותוריטה, להציג אתר מתוכנן היטב, דבר הדורש אופטימיזציה של התוכן באתר עצמו, להוביל גולשים שידברו וישתפו את האתר ביניהם, להיות ותיק ויציב, וכמובן – לקבל קישורים שיובילו לאתר שלנו אתרים נוספים רלוונטיים, בעלי ציון גבוה במנועי החיפוש בעצמם.

שמות נוספים לשירות הזה : SEO, קידום אתרים, קידום אורגני,

עלויות

העלויות בתחום הזה משתנות ואינן קבועות, השינויים בעלויות מבוססים על רמת התחרות בתחום, כמויות החיפושים של כל מילת מפתח, מספר מילות המפתח המקודמות, מצב הפלטפורמה הקיימת, וותק האתר, מיקומים קיימים וכו' וכו'

קידום אתר בסיסי יכול להתחיל בעלות של 1500 ₪ לחודש

ppc

זירות פעילות עקריות : בעקר גוגל, גם בינג, יאהו, ויאנדקס הרוסי נלקחים בחשבון.

analyse

איך מודדים הצלחה?

בשורה התחתונה עלינו למדוד את ההצלחה לאור המטרה – תנועת גולשים רלוונטיים לאתר. ככל שנגדיל את התנועה האורגנית כלומר לא תנועה שהגיעה בעקבות קמפיין פרסומי ששילמנו עליו כסף, כך בעצם נייצר נכס יציב עם ערך בפני עצמו, המושך כניסות של לקוחות פוטנציאליים והופך אותם ללקוחות משלמים בפועל.

מדד ההתקדמות עמו אנחנו עובדים מבוסס על שילוב של 2 מדדים – מיקומי האתר בגוגל למילים אותם נבחר ביחד, בנוסף לגידול כללי בתנועה האורגנית לאתר.

אנחנו מאמינים ואף מוכנים להתחייב במקרים מיוחדים להביא לשיפור של 20% במדד ההתקדמות ב 3 חודשי העבודה הראשונים.

חסרונות

נדרשת סבלנות - תוצאות נראות לאחר זמן עבודה ממושך ולא מיידי, בניגוד לקמפיינים בתשלום.

עלויות – על מנת לעשות עבודה באופן חכם ונכון יש להקצות לצורך כך תקציב לא קטן.

חוסר יציבות – כיוון שהעבודה מתבצעת על מנוע החיפוש אשר בבעלות צד ג' לעיתים נעשים שינויים קיצוניים באופן ושיטות מדידת האתרים. מיקומים שהושגו יכולים להשתנות ביום בהיר אחד, לטוב ולרע.

יתרונות

מייצר נכס בעל ערך לאורך זמן וללא צורך בהשקעה מתמדת בפרסום.

מיתוג – אתר שנמצא במקומות הראשונים נתפס כאותוריטה בתחומו, וממילא משדר ללקוחות פוטנציאליים יותר בטחון.

קצב ברור וקבוע של פניות עם מגמת עלייה כללית.

תהליך העבודה

  •      לומדים את סביבת הפעילות (מילות מפתח, מצב קיים, מתחרים וכו')
  •       בונים או משפרים את מבנה האתר למבנה אופטימאלי(אופטימיזציה)
  •       מחליטים על מיקוד במילות מפתח ספציפיות לאור הממצאים.
  •       משפרים את התכנים ואת חווית המשתמש באתר.
  •       מייצרים אסטרטגיה ומבצעים בניית קישורים חכמה מאתרים רלוונטיים.
  •       מעדכנים את האתר ושומרים על קצב קישורים נכנסים עולה.
  •       משלבים קישורים יוצאים במידה הנכונה.
  •       עוקבים, מנתחים ומטייבים את העבודה בהתאם לתוצאות.
  •       "באזז" – מייצרים "דיבור" על המותג באמצעות רעיונות חכמים וערך מוסף לאתר.

שירותים ומונחים קשורים

כתיבת תכנים, בניית קישורים, אופטימיזציה, בניית אתרים, יצירת באזז
action
שלח אלינו פניה מהירה

אין נציג זמין כרגע. אתה מוזמן להשאיר הודעה וניצור עמך קשר. תודה וסליחה :-)

הי, אשמח לעזור לך. אתה מתעניין בשירות ספציפי?

לחץ ENTER לשיחה