מקדם אתרים מקצועי מומלץ

רוצה לשוחח עם מקדם אתרים מומחה?






    מקדם אתרים מקצועי מומלץ – איך לבחור את האיש הנכון למשימה?

    לפני שני עשורים, כשהאינטרנט רק התחיל להשתלט על עוד ועוד תחומים, בעלי העסקים נחלקו לשתי קבוצות: אלה שהבינו מיד שזהו העתיד ושנוכחות ברשת היא חובה – ואלה שהתמהמהו. גם בעשור הקודם היו 2 סוגים של בעלי עסקים, אלה שכבר הקימו אתר וגם ידעו שצריך לקדם אותו, ובעלי אתרים שעדיין לא השקיעו בקידום. היום אנחנו נמצאים בשלב הבא של האבולוציה. לכולנו ברור שאתר איכותי הוא חובה, ושגם קידום מקצועי הוא חלק בלתי נפרד מכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלי בכל תחומי הפעילות – והשאלה היא בידי איזה מקדם אתרים להפקיד את העבודה החיונית הזו.

    בעמוד זה נסביר לכם איך לבחור מקדם אתרים מקצועי שיידע לקחת את האתר שלכם כמה צעדים קדימה.

    למה שקיפות היא מרכיב קריטי אצל כל מקדם אתרים מקצועי?

    בימינו יש מקדמי אתרים רבים. כמו כל שירות, ככל שגדל הביקוש ל-SEO (כשהביטוי המקובל בעברית הוא קידום אתרים אורגני), כך התרחב באופן טבעי גם מעגל אנשי המקצוע שמציעים אותו. הפרמטר הראשון שכדאי לבחון אצל כל מקדם אתרים הוא שקיפות ויושרה.

    חשוב להבין שקידום אפקטיבי דורש 3 מרכיבים: זמן, כסף ויכולות מקצועיות רלוונטיות. מקדמים שמתחייבים ל"מקום ראשון תוך חודש" עוד לפני שביצעו את כל הבדיקות הנדרשות כדי להבין מהו המצב הנוכחי של האתר עבור מילות מפתח רלוונטיות, מיהם המתחרים העיקריים שלו וכו' – הם אנשי מקצוע שקשה לסמוך עליהם. קידום אתרים אורגני הוא תהליך, שלרוב אורך לפחות מספר חודשים עד לקבלת תוצאות משמעותיות. במצבים מסוימים, כשמדובר על תחום תחרותי או כשהאתר נמצא בשלב ראשוני מאוד, תהליך הקידום עשוי לקחת אפילו שנים.

    הבשורות הטובות הן שגם התועלת היא ארוכת טווח – מקדם אתרים מומלץ אמנם לא יבטיח מקום ראשון בכלום זמן, אבל בזכות עבודה מסודרת ומקצועית הוא יוביל את האתר שלכם למקומות גבוהים בדפי תוצאות חיפושים חשובים מבחינתכם, ולמשך זמן רב מאוד.

    המרכיב השני ההכרחי עבור מקדם אתרים בגוגל על-מנת לספק את התוצאות הרצויות הוא כסף. התקציב משמש בין השאר לכתיבת תכנים איכותיים לאתר עצמו, לבניית פרופיל קישורים שגם הם מבוססים על תוכן ועוד. מקדם או חברת קידום שמקפידים על שקיפות יספקו לכם מדי חודש דו"ח מפורט על כל הפעולות שבוצעו, וכמובן על המיקומים של האתר עבור ביטויים שונים, וכך תוכלו לדעת בדיוק מה הכסף שלכם עשה.

    מקדם אתרים בגוגל מומלץ

    מה עושה מקדם אתרים מומלץ?

    מקדם אתרים משלב 3 מרכיבים עיקריים בעבודה:

    1. אופטימיזציה של הקוד באתר – פעולה שכוללת תשומת לב להיבטים טכניים רבים אשר משפיעים על הציון שגוגל נותנת לכל דף באתר (מהירות הטעינה, למשל, וגם שימוש מדויק בכותרות מכל הסוגים, תגי מטא ועוד).
    2. העשרת האתר – בתכנים שתואמים גם את הדרישות של גוגל וגם את הציפיות של הגולשים.
    3. בניית קישורים – מאתרים רלוונטיים שגוגל מייחס להם סמכותיות ומאתרי החדשות הגדולים.

    עוד לפני כל הפעולות האלה, מקדם אתרים רציני מבצע מחקר מילות מפתח (כדי להבין מהם הביטויים שעבורם הכי כדאי לקדם את האתר), מחקר מתחרים (לצורך אומדן רמת התחרות עבור כל מילה וגם כדי לקבל רעיונות לתכנים שהגולשים מחפשים), אנליזה יסודית של האתר באמצעות כלים שונים כמו ה-Search Console (על-מנת שניתן יהיה לבחון התקדמות כשמתחילים לקדם בפועל) ועוד.

    בהתאם, חשוב לבחור מקדם SEO עם יכולות מוכחות בכל התחומים הנ"ל.

    השאירו פרטים וקבלו הצעה לקידום האתר:






      צפו בסרטון וגלו איך בוחרים מקדם אתרים מקצועי:

      מתי כדאי לנסות לפעול לבד ומתי כדאי לשכור את שירותיו של מקדם SEO?

      ישנם בעלי אתרים שמעדיפים לקדם אותם בכוחות עצמם. זו לא משימה בלתי אפשרית: אנשי מקצוע בעלי ידע רחב וזמן פנוי יכולים לכתוב בעצמם תכנים עבור האתר שלהם, בנושאים שונים בתחום שבו הם פועלים, וכשהם כמובן מקפידים על פיזור נכון של מילות המפתח האופטימליות. לגבי הבדיקה היסודית הנדרשת של הקוד באתר, זהו תחום שניתן למצוא לגביו ידע רלוונטי ברחבי הרשת ולהיעזר בו כדי לוודא שהאתר עומד בכל הדרישות של גוגל ושאר מנועי החיפוש.

      בניית קישורים מחייבת השקעת זמן רב כדי לאתר את האתרים שמהם כדאי להוציא לינקים לאתר שלכם, וכמובן לשכנע את בעלי אותם אתרים לשבץ בהם תוכן איכותי שכולל קישור. זו כבר עבודה שמצריכה היכרות מקצועית יותר עם התחום וכן רשימת אתרים איכותית אותה תוכלו להציע למקדמי אתרים אחרים איתם אתם רוצים לבצע החלפת קישורים, שכן עליכם גם לתת משהו בתמורה במרבית המקרים.

      חשוב להזכיר שוב ש-SEO הוא תהליך, כך שמי שמחליף מקדם אתרים בגוגל בעבודה עצמית יידרש ליצור תכנים ולבנות קישורים באופן שוטף לאורך מספר חודשים.

      בקיצור, אם יש לכם מספיק זמן פנוי, מוכנות להקדיש חלק ממנו לרכישת המיומנות שיש למקדם אתרים מקצועי, ובנוסף יכולת להתחייב להשקעת הזמן הדרוש למשימה לאורך השנה הקרובה – תוכלו לוותר על שירותיו של איש מקצוע מיומן.

      אם התחלתם אבל לאחר פרק זמן מסוים גיליתם שאתם מעדיפים להתמקד בתחום הפעילות שלכם, זה שאתם באמת מצטיינים בו, מומלץ בחום לא להזניח את ה-SEO אלא למצוא מקדם אתרים שיעשה זאת בשבילכם.

      מה עדיף – מקדם אתרים פרילנסר או חברה לקידום אתרים?

      החלטה נוספת שיש לקבל היא האם להעדיף מקדם אתרים פרילנסר או חברה שפועלת בתחום. בדרך כלל מקדם אתרים שעובד באופן עצמאי יבקש מחיר נמוך יותר עבור השירות, ובפרט אם הוא בתחילת דרכו המקצועית. פרילנסר מתחיל שרוצה להתקדם עשוי להקדיש לכם תשומת לב רבה מאוד – אבל מצד שני חוסר הניסיון שלו עלול לגבות מחיר יקר. חברה, שבה מן הסתם יש מספר אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, מבטיחה שלא תהיו תלויים ביכולות ובזמינות רק של מקדם אתרים SEO אחד. בנוסף, כשיש כמה מקדמי אתרים שעובדים עבורכם בשיתוף פעולה, אתם נהנים מהשילוב של היכולות של כולם ומניסיון מצטבר מגוון במיוחד – בקידום אתרים מסוגים שונים.

      עוד יתרון של חברה על פני מקדם אתרים בודד הוא הסיכוי הנמוך ובעצם האפסי לתקלות עקב בלת"מים – למשל מקדם שנקרא פתאום למילואים דווקא בשלב רגיש של הפרויקט. למרבה הצער, יש גם מקרים שבהם מקדמים פרילנסרים הזניחו לקוח מסוים כדי להתפנות לפרויקט רווחי יותר עבורם.

      קחו את כל הפרמטרים הנ"ל בחשבון ועשו את הבחירה המתאימה לכם.

      דגשים חשובים לפני התחלת עבודה עם מקדם אתרים בגוגל

      • חוזה – מומחה קידום אתרים שמכבד את עצמו יחתום איתכם על חוזה עבודה מסודר ומפורט. בחלק מהמקרים ישנה תקופת מינימום לעבודה המשותפת, משום שכאמור SEO הוא תהליך שמצריך זמן – אבל מקדם אתרים מקצועי או חברה שפועלת בתחום בהצלחה כבר שנים רבות עשויים לוותר על סעיף זה ולתת לכם להחליט בכל נקודת זמן האם להמשיך בתהליך. כך אנחנו בלינקשייק עושים.
      • הציבו יעדים ברורים – מקדמי אתרים רציניים כאמור לא יצהירו על "מקום ראשון תוך חודשיים" אבל כן כדאי להגדיר באופן ברור יעדים. היעדים יכולים להיות מיקומים של האתר עבור מילות המפתח שנבחרו לקידום וגם נפחי תנועה לכל מילה או ביטוי. בכל מקרה, חשוב לעקוב אחרי ההתקדמות לאורך הזמן, כשכאמור מקדם אתרים SEO אמין מתנהל בשקיפות מלאה ומספק את כל המידע בדוחות שיהיה לכם קל לקרוא ולהבין.
      • רזומה והמלצות – כשמחפשים מקדם אתרים מומלץ לבקש ממנו להציג פרויקטים שכבר השלים בהצלחה. בנוסף, בין אם בחרתם בחברת SEO ובין אם העדפתם מקדם אתרים פרילנסר, תוכלו לבקש המלצות מלקוחות מרוצים.

      לינקשייק נותנת שירותי SEO מקצועיים מזה 15 שנים למאות לקוחות מרוצים, ובהתאם אנחנו יכולים להבטיח תהליך אפקטיבי להפליא גם לאתר שלכם – להבטיח וגם לקיים.

      השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר ממומחי קידום האתרים שלנו >>

      *מאמר זה נכתב ע"י אורי שחם – מנהל מחלקת קידום אתרים בלינקשייק.

      רוצים שהמומחים שלנו ידברו איתם? צרו קשר!






        כתיבת תגובה

        האימייל לא יוצג באתר.