קידום ממומן ביוטיוב

פרסום ביוטיוב – למה אתם חייבים להיות שם?

יוטיוב הינה פלטפורמת הווידאו הגדולה בעולם. על פי נתוני גוגל ישראל, יש למעלה מ-3.5 מיליון משתמשים של יוטיוב בישראל. גולשים רבים שומעים בישראל שירים דרך יוטיוב, צופים בסרטונים מצחיקים, מעלים סרטונים של עצמם ופעילים מאד בפלטפורמה הזו.

קידום ביוטיוב – חשיפה גדולה, מחיר קטן

פרסום ביוטיוב ושיווק ביוטיוב הינם פתרונות מושלמים לעסקים שרוצים לקבל חשיפה גדולה מאד בעלות נמוכה מאד. כל מה שאתם צריכים זה ליצור סרטון מייצג שמעביר את המסר לקהל היעד שלכם ולהעלות אותו ליוטיוב.

משם אנחנו נכנסים לפעולה. בניגוד לקידום אתרים אורגני, שהנו תהליך ארוך וממושך, פרסום ביוטיוב יכול להתבצע באופן מיידי – ניתן להעלות באמצעות פרסום ממומן דרך מערכת גוגל אדוורדס קמפיין יוטיוב תוך מספר דקות ולקבל חשיפה מיידית לקהל היעד שלנו.

חשוב להבין, כי על פי מחקרים רבים שבוצעו בעולם, חוקרים רבים הגיעו למסקנה אחת ברורה – סרטונים מוכרים טוב יותר מטקסט או תמונות. במחקר של Invodo גילו כי יותר ממחצית מהצרכנים שהשתתפו במחקר, הרגישו בטוחים יותר לקנות מוצר או שירות לאחר שצפו בסרטון וידאו.

אז למה אתם מחכים? התחילו עוד היום בתהליך פרסום ביוטיוב אשר ימתג את העסק שלכם ויעניק לו חשיפה עצומה!

קידום ממומן ביוטיוב

קידום סרטונים ביוטיוב

כמה עולה פרסום ביוטיוב?

עלויות פרסום ביוטיוב זולות מאד לצפייה, סדר גודל של כמה עשרות אגורות ועד שקלים בודדים. מכאן, שבפרסום ממומן ביוטיוב אתם מחליטים כמה תקציב אתם רוצים להקצות לחשיפה הזו. במידה ואנו מזהים שהקמפיין רווחי ומחזיר את השקעה שלו ויותר, כמובן שניתן להגדיל את התקציב ולקבל מחיר פרסום ביוטיוב משתלם במיוחד.

ככל שיהיה לנו יותר נתונים וצפיות, אנחנו יודעים להשיג עבורכם מחיר זול יותר לצפייה. יש לקחת בחשבון שבמודעה מסוג פרה-רול (מודעה שמאפשרת דילוג לאחר 5 שניות), יש סוג תשלום שנקרא "TrueView" שבה המפרסם משלם על צפייה אמיתית של גולשים – רק לאחר 30 שניות. כל צפייה פחות מ-30 שניות, לא תעלה למפרסם.

סוגי מודעות של שיווק ביוטיוב

סוגי מודעות הפרסום ביוטיוב

  1. In-stream ad – סרטונים שמנגנים לפני תחילת הסרטון המבוקש. הגולשים יכולים לדלג לאחר 5 שניות.

    לפי מה מחייבים את המפרסם?

    המפרסם ישלם רק לאחר 30 שניות צפייה בסרטון.

  2. Video discovery ad – מודעה שמופיעה בתוצאות החיפוש ביוטיוב, ממש כמו פרסום ברשת החיפוש של גוגל. יוטיוב הינו מנוע חיפוש ממש כמו גוגל. גולשים שמחפשים סרטונים באמצעות שורת החיפוש, בסוג מודעה זו, הסרטון שלכם יופיע מעל תוצאות החיפוש.

    לפי מה מחייבים את המפרסם? 

    החיוב הינו לפי קליק (CPC) – במידה והקליקו על המודעה שלכם אתם משלמים, אם לא הקליקו, לא שילמתם.

  3. Bumpers: 6-second video ads – מודעות באמפר הן מודעות וידאו באורך של עד 6 שניות. הסרטון שלכם צריך להעביר את המסר במהירות וביעילות. בסוג מודעה זו, הגולש לא יכול לדלג מעל המודעה.

    לפי מה מחייבים את המפרסם? 

    החיוב נקבע לפי המחיר ל-1000 חשיפות (CPM).

__empty__

רוצה לפרסם ביוטיוב? השאר את הפרטים






    לינקשייק – מספיק גדולים כדי לשרת אותך, מספיק קטנים כדי לדאוג לך.