PPC- פרסום ללקוחות מיידיים

   פרסום באינטרנט

marketing

מה זה בעצם?

פרסום ממומן באינטרנט לרוב מבוסס על קליקים. כלומר, המפרסם מקצה עלות לקליק ומתחרה על מיקומי הפרסום עם מפרסמים נוספים.
הפרסום לרוב יפנה לעמוד נחיתה או לאתר והמטרה שלו להפוך גולש מתעניין ללקוח, (או לפעמים לליד, שמאוחר ליותר יהפוך ללקוח).

שמות נוספים לשירות הזה : PPC , פרסום ממומן, אדוורדס, קמפיין גוגל

עלויות

העלויות בתחום הזה משתנות. השינויים בעלויות מבוססים על סדר גודל הקמפיין, התחרות בנישה הספציפית, מורכבות הקמפיין, מספר המודעות הנדרשות, מספר התחומים או המוצרים השונים, האם הקריאייטיב קיים או שיש לייצר, עמודי נחיתה, באנרים וכו' וכו'.

ניהול קמפיין בסיסי יכול להתחיל בעלות של 890 ₪ לחודש.

בנוסף לעלות הניהול יש להקצות תקציב לטובת רכש איזורי הפרסום עצמם (תקציב זה מועבר ישירות לפלטפורמה בה מפרסמים, כגון גוגל, פייסבוק, לינקדין וכו').

ppc

זירות פעילות עקריות : פייסבוק, יו-טיוב, פייסבוק, לינקד-אין

analyse

איך מודדים הצלחה?

ככל שנצליח להוריד את העלות בה אנו רוכשים לקוח או ליד, ולהגדיל את כמות הלקוחות או הלידים, ככה נמדדת הצלחתינו.

היכולת בכלי פרסומי זה לנתח באופן אנליטי לחלוטין את ביצועי הקמפיין היא פנומנלית ולא משאירה מקום לספקולציות.

בעצם, זהו הכלי הנח ביותר לחישוב החזר ההשקעה על הפרסום (ROI). לדוגמא:

התחלנו קמפיין בגוגל שמציג את המודעות שלנו בכל פעם שגולש יחפש את המילה "תיקון מחשב" והעלות לקליק ממוצע עומדת כרגע על 2 שקלים.

אנחנו מקבלים ליד (גולש משאיר פרטים) על כל 10 קליקים – כלומר ליד עלה לנו 20 ₪

עכשיו אנחנו בוחנים לאורך זמן את יכולת הסגירה שלנו של הלידים מהמקור הזה. אם אנחנו יודעים שיחס הסגירה שלנו הוא 1 ל 10 כלומר אנחנו מצליחים לגייס לקוח על כל 10 מתעניינים (לידים), ככה אנחנו יודעים שלקוח עלה לנו – 200 ₪ – שזאת העלות של 10 לידים.

במצב כזה, כל עסק בוחן עם עצמו את שולי הרווח, ואם הרווח על המוצר/שירות שנמכרו ללקוח עולה על עלות גיוס הלקוח אזי אנחנו נמצאים בהחזר חיובי עבור ההשקעה על ערוץ פרסום זה. העבודה מעכשיו היא כמובן לשפר את כמות הלידים הנכנסים ולהשתדל להנמיך את העלות לכל ליד בצורה מתמדת, ובכך להגדיל את הROI החיובי של הקמפיין.

חסרונות

תחרות הולכת ועולה

שינויים בלתי צפויים בעלויות(צמוד לתחרות)

תלות גבוהה. עובד, יש לקוחות נעצר, אין לקוחות.

יתרונות

תגובה מידית - גיוס לקוחות מהיר לעסק

שליטה מלאה בהוצאות בצורה מדוייקת

יכולת ניתוח אנליטית ומדויקת לביצועים

proccess

תהליך העבודה

  •        מאפיינים את קהל היעד
  •        לומדים היכן נכון יותר לפרסם לקהל שנמצא
  •        קריאיטיב מבוסס קהלי יעד
  •        הקמת עמוד נחיתה+ באנרים
  •        הקמת קמפיין ומודעות
  •        הטמעת קודי המרכה ושיווק מחדש(רימרקטינג)
  •        הפעלת הקמפיין וניתוח ביצועים מתמיד.

שירותים ומונחים קשורים

action
שלח אלינו פניה מהירה

אין נציג זמין כרגע. אתה מוזמן להשאיר הודעה וניצור עמך קשר. תודה וסליחה :-)

הי, אשמח לעזור לך. אתה מתעניין בשירות ספציפי?

לחץ ENTER לשיחה