פרסום בגוגל אדוורדס

   פרסום בגוגל אדוורדס

marketing

מה זה בעצם?

פרסום בגוגל Adwords מאפשר לעסקים לפרסם את עצמם לקהל יעד ממוקד מאד. גולש אשר מזין שאילתה בגוגל מקבל מודעה ממומנת בדיוק לדבר שהוא חיפש, לכן גובר הסיכוי שהוא יגיע לאתר שלכם במקרה כזה, מאשר אם הייתם מפרסמים את עצמכם בעיתון, רדיו או כל פלטפורמת offline אחרת. המודעות שלכם יופיעו מעל ומצד לתוצאות האורגניות בעמוד תוצאות החיפוש שלך גוגל. באמצעות קידום ממומן בגוגל אתם יכולים להגיע לקהל היעד שלכם בקליק, כל עוד תנתחו אותו נכון ותבצעו מחקר מילים של אילו מילות מפתח קהל היעד שלכם מחפש אתכם.

 

לינקשייק הינה חלק מתוכנית Google Partners – שותפי גוגל. צפו בפרופיל שלנו!

 

איך זה עובד?

במילים פשוטות שיטת הפרסום בגוגל אדוורדס הינה מכרז על כל גולש. כל שאילתה שגולש שואל, המפרסמים מתחרים על המיקום של המודעות שלהם באמצעות נוסחה שגוגל קבעה: מחיר לקליק שהמפרסם מציע * ציון האיכות (ציון איכות של המודעה נקבע על פי רלוונטיות של מודעה, שיעור הקלקות ולרוונטיות עמוד הנחיתה).
לכל קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס יש לקבוע תקציב יומי/חודשי שמועבר ישירות לגוגל, באמצעות כרטיס אשראי או העברה בנקאית. לכל קמפיין יש להקים קבוצות מודעות, מילות מפתח ומודעות.

כיום בגוגל אדוורדס יש מגוון סוגי קמפיינים: קמפיין ברשת החיפוש, קמפיין ברשת המדיה, קמפיין רימרקטינג, קמפיין Engagement Ads, קמפיין Product Listing Ads ועוד.

עלויות

העלויות של פרסום בגוגל אדוורדס נקבעות לפי התחרות שקיימת בתחום. ישנם מילות מפתח שבהן העלויות יכולות להיות עשרות שקלים וישנם תחומים שבהן מילות המפתח יכולות לעלות עשרות אגורות. לכן יש לקבוע תקציב עבור קליקים מינימלי לכל תחום שבו ניתן לקבל מספיק תנועה ולנתח אותה.

ppc

זירות פעילות עקריות : פייסבוק, יו-טיוב, פייסבוק, לינקד-אין

analyse

איך מודדים הצלחה?

באמצעות גוגל אדרוודס ניתן בכל רגע נתון לדעת האם הקמפיין שלי ריווחי או לא. בכל קמפיין מומלץ להשתמש עם מעקב המרות אשר מספק למנהל הקמפיין נתונים הכרחיים של אילו מילות מפתח ואילו מודעות הביאו לנו את ההמרה הרצויה (מכירה/ליד). מעקב ההמרה מאפשר לנו לעקוב כמה ריווחי הקמפיין שלי. במידה ויש לי מוצר שהרווח שלו הינו 30 ₪ ועלות ההמרה הינה 50 ₪ בתור מנהל הקמפיין אני מפסיד 20 ₪ לכל המרה במידה ועלות ההמרה הינה 15 ₪ אני מרוויח 15 ₪ על כל המרה.
המערכת פרסום של גוגל אדוורדס מספקת מידע רב על הריווחיות של המפרסם ויכולה לנתח באילו שעות אני משיג יותר המרות, כמה הן עולות ופי זה לבצע את האופטימיזציה.

בשורה תחתונה אם הקמפיין רווחי עבור מנהל הפרסום ניתן להגדיל את התקציב היומי ולהשיג יותר המרות ולהעלות את הרווחיות שלי בהתאם. המטרה היא של מנהל הקמפיין היא להגיע ל- ROI חיובי.

חסרונות

תשלום על כל קליק גם אם הגולש מבצע פעולה בעמוד נחיתה או לא.

מצריך עבודת אופטימיזציה קבועה

נדרשת השקעה בתכנון אסטרטגיית פרסום נכונה על מנת להשיג את התוצאות הרצויות.

הגבלה בכמות התווים שאפשר להכניס למודעות.

יתרונות

אין תקציב מינימום ועלויות פרסום יחסית נמוכות.

אפשרות להופיע בתוצאות ראשונות במהירות ובקלות.

אפקטיביות כמעט מיידית

משלמים רק על קליקים

הגבלת תקציב

יכולת מדידת החזר על השקעה מדוייקת

אפשרות להפעיל או לכבות קמפיין בכל רגע נתון

proccess

תהליך העבודה

  • קביעת המטרות של הקמפיין.
  • ביצוע מחקר מילים מקיף
  • קביעת תקציב יומי או חודשי
  • הקמת קמפיין המכיל קבוצות מודעות, מילות מפתח נכונות, מילות מפתח שליליות ומודעות קריאטיביות.
  • בדיקת דף הנחיתה ושיפור יחסי המרה.
  • השתלת קוד מעקב המרות בעמוד תודה
  • ניתוח התוצאות ושיפור שלהן

שירותים ומונחים קשורים

בניית עמוד נחיתה, עיצוב באנרים, קריאיטיב, שיפור יחסי המרה, רימרקטינג, ריטרגטינג,

ללא ספק הכלי הבטוח והמהיר ביותר לגיוס לקוחות.

שלח אלינו פניה מהירה

אין נציג זמין כרגע. אתה מוזמן להשאיר הודעה וניצור עמך קשר. תודה וסליחה :-)

הי, אשמח לעזור לך. אתה מתעניין בשירות ספציפי?

לחץ ENTER לשיחה