PPC – פרסום ממומן בגוגל

פרסום קמפיין ממומן בגוגל מחייב תכנון ובקרה מדויקים של מומחים בתחום

בשנים האחרונות, תחום הפרסום בגוגל חווה התפתחות אדירה.

יותר ויותר עסקים וחברות מבינות את הצורך לפרסם בגוגל כדי להגיע ללקוחות. עם העליה בביקוש לפרסום, כך גם מחירי הפרסום בגוגל עולים. כמות המפרסמים והעלות פר קליק משתנה ועולה באופן תדיר. כדי להצליח היום בפרסום בגוגל יש להקפיד על שני דברים: האחד, להיות משמעותי (בתקציב) והשני, לבחור חברה מקצועית שתעשה בשבילך את העבודה באופן המקצועי ביותר (כן, אנחנו בלינקשייק מחשיבים את עצמנו לחברה מקצועית לפרסום בגוגל).

אצלנו בלינקשייק נמצאים אנשי המקצוע המובילים בשוק, גם בתחום ה-PPC (קידום ממומן) וגם בתחום ה-SEO (קידום אורגני), ואתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שתקבלו את התמורה הטובה ביותר בעלויות הנמוכות ביותר פר קליק על המודעות שלכם.

חברת לינקשייק לפרסום דיגיטלי היא בעלת תעודת Google Partners.

פרסום בגוגל אדוורדס

פרסום בגוגל - תשלום לפי קליק

פרסום בגוגל – הדרך המהירה לעמוד התוצאות הראשון!

פרסום ממומן בגוגל אדוורדס באמצעות קמפיין PPC – משמעותו הינה Pay Per Click, תשלום עבור קליק. סוג הפרסום הזה מאפשר לכם להופיע בעמוד התוצאות הראשון בגוגל מהרגע להרגע (בניגוד לקידום אתרים אורגני שדורש השקעה ארוכת טווח) ולהתחיל להביא קהל יעד רלוונטי לאתר או לדף הנחיתה שלכם באופן מיידי. כך למשל, במידה ואתם רוצים לפרסם מבצע מסוים באופן זמני, ניתן לבנות עבורו דף נחיתה ייעודי ולהעלות קמפיין קידום ממומן שיפנה אליו תנועה באופן מיידי.

פרסום ושיווק בגוגל הנו דינאמי וניתן לבצע שינויים בקמפיינים אותם מריצים בהתאם לביצועים, למבצעים ולדרישות הלקוח. כך למשל, ניתן להוסיף ולהסיר מילות מפתח אותן אנו מטרגטים, להחליף מודעות, להגדיר הצעות מחיר שונות לביטויים שונים, לקהלים שונים, למקור תנועה (דקסטופ, מובייל, טאבלט) ולפרמטרים נוספים.

איך גוגל קובע איזה מפרסם יופיע במיקומים העליונים בעמוד הראשון?

מיקומן של המודעות ברשת החיפוש של גוגל מושפע משני גורמים מרכזיים:

  • ציון האיכות של המודעה
  • העלות המקסימאלית לקליק שהמפרסם מוכן לשלם

עלות ממוצעת לקליק נקבעת על פי היצע וביקוש ומשתנה בין תחום לתחום, בהתאם למידת התחרות וכמות המפרסמים שמציעים גם הם הצעות מחיר עבור אותה מילת מפתח. כך למשל, בתחום X קליק יכול לעלות 5 ₪ בעוד בתחום Y קליק יכול לעלות למפרסם גם 50 ₪. כאן אנחנו נכנסים לתמונה – אנחנו מתמחים בהורדת העלות שאתם משלמים פר קליק.

ציון האיכות של המפרסם נקבע על פי הרלוונטיות של המודעה למילות המפתח שהוגדרו, על פי אחוז ההקלקות (CTR) של הגולשים על המודעה ועל פי הרלוונטיות של דף הנחיתה אליו מפנים את התנועה מהמודעה אל המודעה שממנה הגיע התנועה אליו.

איך נקבע מיקום המודעה בקידום ממומן?

כאמור, מפרסם משלם לגוגל אך ורק בעבור קליקים על המודעות שלו ולא בעבור חשיפות. כלומר, במידה והמודעה שלכם נחשפה, אך הגולש לא לחץ עליה – לא תחוייבו.

המפרסם מקצה תקציב לקליק ומתחרה על מיקומי המודעה הממומנת שלו מול מפרסמים נוספים. בנוסף, מפרסם מגדיר תקציב יומי בעבור כל קמפיין וכאשר התקציב אוזל, המודעות שלו לא ייחשפו יותר באותו היום.

לרוב, קמפיין ממומן בגוגל יפנה את התנועה ממודעות הפרסום לאתר או לעמוד נחיתה ומטרתו תהיה להפוך גולש מתעניין מקהל רלוונטי ללקוח שהשאיר פרטים או רכש מוצר ישירות דרך האתר.

פרסום בגוגל מהווה את אחת הדרכים האפקטיביות ביותר להפיכת גולשים רלוונטיים ללקוחות חדשים. מדוע? כי אותו הגולש חיפש באופן אקטיבי את המוצר/השירות שלכם ביוזמתו ואנחנו מתאימים את המודעה הרלוונטית ביותר בשביל המידע אותו הוא חיפש.

תהליך העבודה שלנו בפרסום ממומן בגוגל

פרסום ושיווק בגוגל – תהליך העבודה שלנו

  1. עריכת מחקר מילות מפתח מקיף – בדיקת מילות המפתח הרלוונטיות לתחום ונפחי החיפוש שלהן.
  2. מחקר מתחרים מקיף – בדיקה באמצעות כלים מתקדמים מה עושים המתחרים והסקת מסקנות לגבי מה יעבוד יותר טוב עבורנו וכיצד ניתן לשפר את מה שהם עושים.
  3. הגדרת מטרות – בשיתוף פעולה עם הלקוח, אנו מחליטים מהן המטרות שאנו רוצים להשיג כתוצאה מהקידום הממומן בגוגל.
  4. הקמת קמפיין – הזנת מילות המפתח, כתיבת מודעות, טרגוט של קהל היעד הרלוונטי.
  5. אופטימיזציה שוטפת של הקמפיין – שינוי בהצעות המחיר פר קליק בעבור מילות מפתח, החלפת מודעות שלא עובדות בחדשות, טרגוט קהל לפי מכשירים (ניידים או מחשבים למשל) ועוד.

יתרונות בפרסום ממומן בגוגל

  • תגובה מיידית – חשיפה מיידית וגיוס לקוחות מיידי לעסק.
  • שליטה מלאה בהוצאות – הגדרת תקציב יומי, הצעות מחיר בעבור ביטויים וכדומה.
  • יכולת הסקת מסקנות וניתוח נתונים מדויקת ביותר בהתאם לביצועים.

עם המקצוענים של לינקשייק אתם בידיים טובות. אז למה אתם מחכים? צרו קשר כבר עכשיו >>

אפשרויות הפרסום השונות בגוגל אדוורדס

אפשרויות הפרסום השונות בגוגל אדוורדס

  1. פרסום ברשת החיפוש של גוגל – פרסום בעבור מילות מפתח שעבורן אנו רוצים שהמודעה שלנו תופיע:

    בדוגמה הנ"ל, אנחנו רואים שהמודעה שלנו (לינקשייק) מופיעה בראש עמוד התוצאות הראשון בעבור הביטוי "קידום אתרים" אותו החלטנו לקדם. אנחנו משלבים את הביטוי שחופש על ידי הגולש במודעה עצמה בוריאציות שונות וכך מעלים את הרלוונטיות שלה אליו. כמו כן, ניתן לראות שימוש מתקדם שהמומחים שלנו מבצעים בתוספי מודעות שונים, שמעלים את ציון האיכות שגוגל מעניק למודעה ועקב כך מוזיל את המחיר פר קליק: תוסף מיקום עם הכתובת של בית העסק ושעות פתיחה ותוסף Callout שנותן מידע נוסף על בית העסק (קידום אתרים לעסקים וחברות, 10 שנים של ניסיון בתחום).

  2. פרסום ברשת המדיה של גוגל – פרסום ממומן בגוגל בסגנון מעט שונה. כשמעלים קמפיין PPC לרשת המדיה של גוגל, אנחנו למעשה עושים איזשהו Push של המודעות שלנו לגולשים ולא מחכים שהם יחפשו אותנו (לשם כך קיים קמפיין ברשת החיפוש). קידום ממומן ברשת המדיה מאפשר לנו לטרגט באמצעות באנרים או באמצעות מודעות טקסט רגילות את קהל היעד שלנו לפי פילוחים שונים: תחומי עניין שאנחנו בוחרים להגדיר, מאפיינים דמוגרפיים, מילות מפתח, רשימות Remarketing ודרכים מתקדמות נוספות. קמפיין מסוג רשת המדיה מאפשר לנו חשיפה ומיתוג בקנה מידה רחב במגוון אתרים מובילים (כמו למשל Ynet, Walla, Mako ועוד אתרים אשר עובדים בשיתוף פעולה עם מערכת Adsense של גוגל).
  3. פרסום ביוטיוב – פרסום ממומן בגוגל אדוורדס באמצעות סרטונים ומודעות ביוטיוב. בשנת 2006 נרכש אתר Youtube על ידי גוגל וכיום קיימות אפשרויות מתקדמות לפרסום ביוטיוב דרך מערכת גוגל אדוורדס. למידע נוסף לחצו כאן >>
  4. פרסום ב-Gmail קידום ממומן של מודעות בפלטפורמת הדואר האלקטרוני של Gmail. בדומה לפרסום קמפיין PPC ברשת המדיה של גוגל, גם במקרה זה אנחנו יכולים לטרגט קהל רלוונטי על פי פילוחים שונים של מאפיינים דמוגרפיים, תחומי עניין, מילות מפתח ועוד. ניצור באנרים מותאמים ל-Gmail, נבחר את קהל היעד ונחשוף אותו למודעות שלנו.

__empty__

מעוניין בפרסום בגוגל? השאר את הפרטים






לינקשייק – מספיק גדולים כדי לשרת אותך, מספיק קטנים כדי לדאוג לך.