פרסום בפייסבוק

שיווק נכון בפייסבוק

מה זה בעצם?

הפייסבוק מלווה את כולנו בבוקר, צהריים ערב ולילה, דרך המחשב בעבודה, בבית, הסמאטרפון או הטאבלט שלנו. כולנו משתפים תכנים שמעניינים אותנו, קולטים תכנים של חברים, ונחשו מה? מוזרמים אלינו גם תכנים פרסומיים על הדרך. בין אם מדובר במבצע חדש, מוצר מעניין שנתקלתם בו, או אישיות מפורסמת שכותבת משהו מצחיק – יכול להיות שמאחורי כל אחד מהגופים הללו עומד איש שווק מחושב שיודע בדיוק איזה פוסט יכול להניע אתכם ללחוץ "לייק".18369028_l

 לכל עסק, קטן וגדול, יש היום נוכחות בפייסבוק. אם אתה לא שם – אתה פשוט לא קיים. לאחרונה פייסבוק הקשיחו את מדיניות הפרסום שלהם עד כדי כך שפחות מאחוז אחד (!) מכלל החברים בעמוד עסקי נחשפים לתכנים באופן אורגני, משמע – בלתי ממומן.

כך שבעצם בתור בעלי עסק קטן, או מנהלי עמוד עסקי שרוצים שהאוהדים שלהם ייחשפו לתכנים שלהם, אתם צריכים לשלם על פרסום בפייסבוק באופן שוטף כדי להיחשף לאוהדים שלכם.

 מארק צוקרברג, מייסד פייסבוק והמנכ"ל בפועל, הבין את הפוטנציאל של הפלטפורמה השיווקית שהוא הקים: ממשק שיווקי במסווה של רשת חברתית, ומנסה להוציא את המקסימום מהממשק.

כך בעצם כשאתם גולשים בפייסבוק, למארק צוקרברג יש את הגישה לכל הפרטים שלכם: למצב הזוגי שלכם, המצב הפיזי שלכם, הסרטים שאתם אוהבים והמוזיקה החביבה עליכם. כל המידע הזה שהענקתם לפייסבוק במהלך הפעילות שלכם ברשת החברתית מסייעת למשווקים למקד את המודעות שלהם אליכם בצורה ממשית.

למשל, אם במקרה את אמא טרייה בת 25 ומעלה מגבעתיים – יכול להיות שיופיע לך מבצע של מוצץ חדשני בחנות שנמצאת ממש בשכונה שלך.

אם אתה אוהב רוק כבד והלהקה האהובה עליך מגיעה לארץ – סביר מאוד להניח שהמפרסם ימקד את המודעות אליך ולחברים שלך, ולא לאנשים שאוהבים מוזיקה קלאסית או טראנס.

 דוגמאות כאלה ניתן להציג עד אין סוף, והגולש הרגיל (שאינו איש שיווק ממולח ומפולפל) אינו מודע ל"מניפולציה" שאנשי השיווק עשו. וכשאנחנו אומרים "מניפולציה" אנחנו מתכוונים להתאמה.

 הקידום בפייסבוק פועל בשיטה המעניקה יתרונות לשני הצדדים, למשתמש ולמפרסם כאחד. הסינרגיה הזו יוצרת נוסחה מנצחת מלאת יתרונות, רלוונטיות היא שם המשחק.

 כל קבוצת מודעות בפייסבוק בנויה אישית לקהל מסוים, למען הנאת שני הצדדים – הלקוח והמפרסם. הלקוח מרוויח עדכוני מידע, מבצעים ופרסומות שמתאימות לאורח חייו ולמה שהוא אוהב, והמפרסם מרוויח לקוח פוטנציאלי ממוקד בדיוק לקהל היעד שלו.

שמות נוספים לשירות הזה: שיווק בפייסבוק, פרסום ברשתות חברתיות, קמפיין פייסבוק

עלויות

לפני שאנחנו בונים קמפיין, חשוב להבין שעקב הקשחת מדיניות הרייטינג של פייסבוק, עלינו לשים על כל פוסט שאנחנו מפרסמים מעמוד עסקי תקציב. קידום בפייסבוק כגודל התקציב, כך גודל החשיפה, בהתאם  לכמות האוהדים שיש בעמוד.

למשל, בעמוד בו יש 10,000 לייקים, נוכל להגדיל את החשיפה בכ-13,000 איש (חברי העמוד וחבריהם) בהשקעה חד פעמית של 10$.

נתון זה הוא דינמי ומשתנה לפי שיטת הרייטינג הסודית של פייסבוק שמתעדכנת בלי שום התראה, אבל מה שבטוח היא שככל שהתקציב יהיה יותר גדול – כך החשיפה של הפוסטים שלכם לאוהדי העמוד וחבריהם תגדל.

ppc

כלי פרסום עקריים - באנרים תמונה וטקסט, בוסט לפוסטים

analyse

איך מודדים הצלחה?

את ההצלחה בפייסבוק בודקים על פי מספר מדדים מרכזיים: טווח ההגעה של הפוסטים, כמות הלייקים, התגובות והשיתופים. כמובן שיש אופציה למדוד את ההצלחה גם לפי מדדים שונים כמו מספר הקלקות על פוסטים או מודעות, אבל אלו הם המדדים המרכזיים עליהם אנחנו שמים את הזרקור, למען חשיפה גבוהה יותר.

מודל התשלום בפייסבוק עובד על פי מספר הקלקות ולא חשיפות, כך שגם אם אף גולש לא הקליק על המודעה שלכם, לא שילמתם, והרווחתם חשיפה בחינם. אם המודעה שלכם מופיעה מספר פעמים ביום ב"ניוז פיד" (עמוד הבית) של הגולש, הוא כבר התרגל בתת מודע שלו לקבל מכם תכנים וחשוף למידע שאתם מעניקים לו, גם אם הוא לא לחץ על המודעה באופן מודע.

חסרונות

אחוזי המרה נמוכים לעומת גוגל – מסך הגולשים שמגיעים לעמוד או לאתר ישנם פחות גולשים שממירים.

המודעה לא תמיד רלוונטית לגולש בתוך קהל היעד שהגדרתם

קשה למשוך את תשומת לב הגולשים

ישנם גולשים שהפרסום של פייסבוק מעצבן אותם.

יתרונות

אפשר להשתמש בתמונות - מגדיל חשיפה

קהל עצום - הגולשים בישראל מבלים כ-11 שעות בחודש בממוצע

עלויות נמוכות לקליק

כלי ניתוח, בקרה וטיוב איכותיים ויעילים

proccess

תהליך העבודה

  •        מאפיינים את קהל היעד
  •        לומדים היכן נכון יותר לפרסם לקהל שנמצא
  •        קריאיטיב מבוסס קהלי יעד
  •        הקמת עמוד נחיתה+ באנרים
  •        הקמת קמפיין ומודעות
  •        הטמעת קודי המרכה ושיווק מחדש(רימרקטינג)
  •        הפעלת הקמפיין וניתוח ביצועים מתמיד.

ללא ספק הכלי הבטוח והמהיר ביותר לגיוס לקוחות.

שלח אלינו פניה מהירה

אין נציג זמין כרגע. אתה מוזמן להשאיר הודעה וניצור עמך קשר. תודה וסליחה :-)

הי, אשמח לעזור לך. אתה מתעניין בשירות ספציפי?

לחץ ENTER לשיחה