ניהול מוניטין באינטרנט

השם שלך בגוגל. הנכס היקר ביותר שלך!

יש כתבות שפוגעות במוניטין שלך בגוגל? לא אוהב את מה שכתבו עליך ברשת? לנו יש את כל הכלים לטפל בזה ולדחוק את המידע הזה מתוצאות החיפוש בגוגל.

לא מעט אנשים/חברות נתקלים במצב שבו מתפרסמות כתבות או תוצאות חיפוש שפוגעות בהם. כאשר כתבה כזו מתפרסמת באתרי חדשות מובילים, היא עלולה להתברג במקומות מאד גבוהים בגוגל כשמבצעים חיפוש אחר שם החברה ו/או שם האדם.

ביצוע ניהול מוניטין ברשת האינטרנט נועד כדי להסיר תוכן לא רצוי מתוצאות החיפוש של גוגל.

ניהול מוניטין מוצלח ברשת הוא אפשרי בהחלט! באמצעות עבודה מקצועית ונכונה, ניתן לראות תוצאות נפלאות של הסרת מידע מגוגל.

ניהול מוניטין בגוגל

ניהול מוניטין דיגיטלי

ניהול מוניטין ברשת – מה זה אומר?

עבודת ניהול מוניטין היא עבודת דיגיטל מתקדמת ומורכבת. ניהול מוניטין אמור לטפל בנושאים הבאים:

  1. "הסרת תוצאות מגוגל" – המשמעות היא שתוצאות חיפוש בלתי רצויות ייעלמו מהעמודים הראשונים של גוגל ויידחקו לעמודים שלוש, ארבע ואחרי כן.

    יש לדייק בהגדרה, שכן המידע אינו מוסר לחלוטין מגוגל. בתהליך הסרת מידע מגוגל, המידע הבלתי רצוי נדחק לאחור בתוצאות החיפוש ולא יופיע בעמודים הראשונים של גוגל, אך לא ייעלם ממנו לחלוטין.

    שיטת העבודה שלנו, שהוכיחה את עצמה פעם אחר פעם, מאפשרת לנו "לדחוק" את התוצאות הלא רצויות אל העמודים האחרונים בתוצאות החיפוש בגוגל. (עמודים שגולש ממוצע לא מגיע).

  2. יצירת תוכן חדש בעבור הביטויים עליהם עושים את ניהול המוניטין – אז אמרנו שאת התוכן הישן אנחנו רוצים להסיר, אך זה לא אפשרי לחלוטין. מה שכן אפשרי זה לדחוק את התוצאות האלו מהעמודים הראשונים בגוגל? איך עושים זאת? בעזרת יצירת תוכן חדש, איכותי וחיובי בעבור הביטויים שלהם נעשה ניקוי מוניטין באינטרנט.

קשה עד כמעט בלתי אפשרי להסיר תוצאות שליליות מגוגל, אלא אם כן האתרים שפרסמו החליטו להסיר את העמודים שלהם. למה? כי ברוב המקרים התוצאות השליליות בגוגל אלו אתרים בעלי סמכות ולכן נדרשת עבודה חכמה לדיחקת התוצאות הללו.

ניהול מוניטין ברשת

הלקוחות הפוטנציאלים שלכם מחפשים אתכם בגוגל!

כן, זו עובדה.

כאשר שוקלים להתחיל לעבוד עם חברה/אדם שלא מכירים, מרבית האנשים יגשו לחפש עליו מידע ברשת.

האינטרס שלכם שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם יראו במנועי החיפוש את מה שאתם רוצים שהם יראו.

אם הגעתם עד כאן, אתם ודאי מבינים שניהול מוניטין באינטרנט זו משימה מורכבת שדורשת ידע מקצועי נרחב. ובכן, הגעתם למקום הנכון – מלאו פרטים בטופס שלפניכם!

__empty__

רוצה שנדאג למוניטין שלך באינטרנט?






    לינקשייק – מספיק גדולים כדי לשרת אותך, מספיק קטנים כדי לדאוג לך.